Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Jag köpte ju sex nya skivor i lördags! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Jag köpte ju sex nya skivor i lördags! Vilka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Jag köpte ju sex nya skivor i lördags! Vilka? Red Hot Chili Peppers - The Red Hot Chili Peppers Red Hot Chili Peppers - The Uplift Mofo Party Plan Red Hot Chili Peppers - Mother's Milk Black Sabbath - Paranoid Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath Led Zeppelin - Coda Så nu har jag alla Red Hot Chili Peppers studioalbum samt alla Led Zeppelins studioalbum 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Fan vad du köper skivor! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 (redigerat) Fan vad du köper skivor! 🙂 Det är ju roligt 😄 Fast jag har inte så många 😄 Typ 86 stycken tror jag (förutom alla Absolute Music och sån skit 😄) EDIT: Fast å andra sidan har jag skaffat/fått alla på drygt två år ("började" väl med skivor julen 2004). Alltså 40/år ungefär. Fortsätter jag så och om jag lever tills jag blir 75 så kommer det bli 2360 skivor till! Underbart! 😎 Redigerat 19 februari 2007 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Fan vad du köper skivor! 😄 Det är ju roligt 🥰 Fast jag har inte så många 😄 Typ 86 stycken tror jag (förutom alla Absolute Music och sån skit 😎) EDIT: Fast å andra sidan har jag skaffat/fått alla på drygt två år ("började" väl med skivor julen 2004). Alltså 40 år ungefär. Fortsätter jag så och om jag lever tills jag blir 75 så kommer det bli år 2360, bli många skivor till! Underbart! 🥰 Va? 😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 4000 kronor per år för skivor alltså? 🙂 Fan, bara för det så söker sig pekaren till favoriten CD-ON! Din jävel! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 (redigerat) Äsch.. Det blev inte ens roligt! 🙂 Edit: Ja min edit i citatet alltså.. 😄 Redigerat 19 februari 2007 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 De e kul med skivor förresten.. Kan jag få alla dina Red Hot Chili Peppers? 🙂 Svinigt bra är dom. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 4000 kronor per år för skivor alltså? 🥰 Fan, bara för det så söker sig pekaren till favoriten CD-ON! Din jävel! 🙂 Haha 😆 Men jag har ju tänkt att beställa mer. Fick 400 kronor att köpa skivor för av min morbror när jag fyllde år och därför handlade jag i helgen! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Herrsurfa 🙂 tror de e fiddens snygga omskrivning haha 🥰 Ensam i ett hus pazo, småland? Ska kolla på tv o tycka synd om mig själv ett tag. shit overkill, bra samlign skivor mannen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 De e kul med skivor förresten.. Kan jag få alla dina Red Hot Chili Peppers? 🙂 Svinigt bra är dom. 🥰 De är mina 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 🙂😆😎🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Ska kolla på tv o tycka synd om mig själv ett tag. Du ska inte herrsurfa då? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Fan, jag beställde Transatlantic-DVD:n av den enkla anledningen att PoS sångare Daniel Gildenlöw ska vara med. Snacka om att vara PoS-nörd... 😆 Precis som jag köpte Gigantour-DVD:n för två låtar med Dream Theater... 🙂 Dessutom beställde jag kristen progressiv rock! (Neal Morse!) 😎 Sångaren som helt plötsligt blev religiös, hoppade av grymt stora egenstartade bandet Spocks Beard och startade solokarriär med bara kristna låtar som handlar om Gud! 😄 Dessutom en Planet X, Opeth och Ayreon-skiva... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Var det mitt "fel"? 🥰 Har du många skivor? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 mmm 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Var det mitt "fel"? 😆 Har du många skivor? 🙂 Tja, ett par över hundra i alla fall... 🥰 Mer än dig i alla fall, och det är det viktiga! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Var det mitt "fel"? 😆 Har du många skivor? 🙂 Tja, ett par över hundra i alla fall... 🥰 Mer än dig i alla fall, och det är det viktiga! 😎 Jag ska allt slå dig! Ska köpa massa billiga dansbandsskivor 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Var det mitt "fel"? 😎 Har du många skivor? 🥰 Tja, ett par över hundra i alla fall... 😆 Mer än dig i alla fall, och det är det viktiga! 😄 Jag ska allt slå dig! Ska köpa massa billiga dansbandsskivor 😎 Meh, då får du gärna slå mig, om du vill. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Just det, jag beställde en Riverside-skiva också. Ett band jag aldrig hört en låt med. 🙂 Men det ska vara prog metal i alla fall, så... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Var det mitt "fel"? 😎 Har du många skivor? 🥰 Tja, ett par över hundra i alla fall... 😆 Mer än dig i alla fall, och det är det viktiga! 😄 Jag ska allt slå dig! Ska köpa massa billiga dansbandsskivor 😎 Meh, då får du gärna slå mig, om du vill. 🙂 😄 Jag lade lite skivor i korgen på CDON nu och så sprade jag den. Black Sabbath - Master of Reality Black Sabbath - Vol. 4 John Frusciante - Niandra Lades And Usually Just A T-Shirt John Frusciante - Curtains Death Cab For Cutie - Plans Jag kommer nog att "råka" komma åt beställningsknappen snart 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 mmm 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 😉 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Ska kolla på tv o tycka synd om mig själv ett tag. Du ska inte herrsurfa då? 😉 😄 Japp, med fru och barn hemma? joråsåatte...pappa e i källarn och....samplar! Fanken, blev sugen på att rippa lite cd-skivor nu när det pratas om sådant! Laddar in lite gammalt godis:-D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts