Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 ?=¤"("#¤()=}\£$€£$}€ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 kul. Måste dra å handla mjölk efter att jag tagit på mig kläderna jue. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 kul.Måste dra å handla mjölk efter att jag tagit på mig kläderna jue. Kan du inte göra det motsatt ordning? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 kul.Måste dra å handla mjölk efter att jag tagit på mig kläderna jue. Kan du inte göra det motsatt ordning? 😳 Men då skulle ju jag ha för kul. bättre lagom kul 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Vad är det för fel på att ha kul? Kan man ha för kul? K(l)urigt... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Vad gör du ensam i ett hus? 😄 Hej Micke... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Hej, Sebbe... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Hej Picolo... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Uttalar man Gote med å eller o eller som engelskans "goat"? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Uttalar man Gote med å eller o eller som engelskans "goat"? 😳 Goat-oet, men med svenskt uttal, med e:et intakt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Uttalar man Gote med å eller o eller som engelskans "goat"? 😳 Goat-oet, men med svenskt uttal, med e:et intakt. 😎 "Gååt", dvs "gott" på skånska? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Gottegris skulle jag vilja på.................stå. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Hej Picolo... 😄 Yo! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Jag skriver på min krönika nu 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Jag har inte berättat att jag fick reporter-jobbet va? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Grattis! 😄 ...ditt svin... 😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 🙂 Vi började med ett chipstest, så vi åt av tio olika sorters chips! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Palindromer! http://sv.wikipedia.org/wiki/Palindrom#Engelska_palindromer 😄 "Did I draw Della too tall, Edward? I did?" Humor! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Hej Picolo... 😄 Yo! 🙂 Knullat någon het brud på sistone? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Hej Picolo... 😄 Yo! 😄 Knullat någon het brud på sistone? 😄 Du menar "Hot Chick"? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 En å två å tre å fyr å en å två å tre å fyr å Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Palindromer! http://sv.wikipedia.org/wiki/Palindrom#Engelska_palindromer 😄 "Did I draw Della too tall, Edward? I did?" Humor! 🙂 Yo, banana boy! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 En å två å tre å fyr å en å två å tre å fyr å Det blir dyrt det där, hörru. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Hej Picolo... 😄 Yo! 😄 Knullat någon het brud på sistone? 😎 Du menar "Hot Chick"? 🙂 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Har du sett den? Så jävla bra när de har kuddkrig! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Har du sett den? Så jävla bra när de har kuddkrig! 🙂 Ja' vet! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Dit slövarg iddes trava, nafsar än av döds namne Dådseder vi delat: rot kratsas, låts segra, nederända putsas, enad lämnas rasa oinrutad. Där, vild av nävar, gam av löv, Odins givne, i modstort dån så for: De svaga lovas dö fort; ovän ska bestå. Denne - munvig det give - med spänne leder ni i trans. Snart, i inre delen, näps dem evigt! Ed giv nu, men nedåt se: bak snäv otro - föds av olag, av sed ro - fås nåd, trots dom i envigsnid. O Völva, magra vän, vad liv, räddat ur nio asars anmälda nesa? ”Stupad näre den arges stål!”, sa Stark-Tor, taled i vredesdåd. En mans död. Vanäras fana vart sedd i gravölstid. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 Flyg mot dem med tom gylf 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2007 Dela Postat 19 februari 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts