Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag fick det i present av min morbror, att jag ska få köpa skivor för 400:- nu till helgen då de har 20% rabatt på allt. Så jag ska nog passa på att köpa mer skivor då 😉

Postat

hähähäh

Ska sotrstäda rummet jue!

Ordnade lådorna under sängen å dammsög där. dock är halva rummet fortarande fullt med dammråttor å massa skit från i torsdags.

Ni vet. 7år gammalt damm som kom ur en dator 🙂

Postat

mjäääh

Nu är rummet reeent! 😄

En kille som säljer ett par högtalare i skåne ringde också å sa att han hade kvar dem. Nu väntar jag bara på att få höra från en kille här i uppsala som ska ha några mä.

Postat
jahapp....in och såga pojks....premiärpostat 🙂

helt way of my vanliga sjangerr men vafanken.....blev bra 😄

Skrev just min kommentar. Good stuff! 😆

Postat
Jag har haft samma tandborste sen första november...

Säger som ensam utsaga inte så mycket? Den kan ju trots det vara knappt använd 😛

Hur...fanken håller du reda på det förresten? 😆

Vielen dank chroma 😉 gjordes i torsdags 🙂 på natten

Postat

Gizmo duck? Ducktales? så alltid på det når jeg var liten, det var noe disney-greier, og der var det dubbet på svensk. og det hemmelige kodeordet som Fenton måtte si for å få på seg robcop-outfiten sin (laget av Petter smart, med ett hjul, genialt! 🙂 ) var nettopp krankelibrankelfnatt...

kom ikke på noe smart å si, men følte jeg måtte ta del i denne tråden... 😉

Postat
Gizmo duck? Ducktales? så alltid på det når jeg var liten, det var noe disney-greier, og der var det dubbet på svensk. og det hemmelige kodeordet som Fenton måtte si for å få på seg robcop-outfiten sin (laget av Petter smart, med ett hjul, genialt! 🙂 ) var nettopp krankelibrankelfnatt...

kom ikke på noe smart å si, men følte jeg måtte ta del i denne tråden... 😉

nääähäää!

Du har ett N för mkt!

Krakelibrankelfnatt vare!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.