ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Shit prata inte om det.... jag är så mätt att jag känner mig sjuk.... 😄
Pazo Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Shit prata inte om det.... jag är så mätt att jag känner mig sjuk.... 😄 Nää nää!! 🙂 SÅDÄR! Beställde den precis! om 15-20minuter har jag den här! 😄🙂😄
Pazo Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 En vesuvio med pommes på och bea sås! 🙂 MUMMMSSS!!!!! 😄
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Här blev det en calzone. Pizzabagaren såg helt jätteblek ut, så jag misstänker att jag kommer åka på antingen influensa eller vinterkräksjuka. Yippiiiii.
Overkill Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Bara jag som inte äter/ska äta pizza alltså 😳
Emulator Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 for fucks sake.....melodifestivalen.......🙁 Lärarinnan och Svante va ju helt klart bäst. Och de e låtar som inte e nån ide att skicka.....alltså....är detta vad vi kan prestera i detta land så...suck. Fram med sprit 😳
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 for fucks sake.....melodifestivalen.......🙁 Lärarinnan och Svante va ju helt klart bäst. Och de e låtar som inte e nån ide att skicka.....alltså....är detta vad vi kan prestera i detta land så...suck. Fram med sprit 😳 Tror svante förlorade pga annelie. Jag tillhör nog en ganska stor skara människor som ogillar hennes skärande röst. Tyckte lustans lakejer borde fått en andra chans, men det var dom två bästa som gick vidare. Bästa låt (marie) och bästa framförande (ark). Förmodligen hela tävlingens två starkaste bidrag, och visst blir det the ark som vinner hela skiten. Marie kommer tvåa. Kom ihåg vart ni hörde det först.
Pico Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 (redigerat) for fucks sake.....melodifestivalen.......😆 Lärarinnan och Svante va ju helt klart bäst. Och de e låtar som inte e nån ide att skicka.....alltså....är detta vad vi kan prestera i detta land så...suck. Fram med sprit 🙁 Tror svante förlorade pga annelie. Jag tillhör nog en ganska stor skara människor som ogillar hennes skärande röst. Tyckte lustans lakejer borde fått en andra chans, men det var dom två bästa som gick vidare. Bästa låt (marie) och bästa framförande (ark). Förmodligen hela tävlingens två starkaste bidrag, och visst blir det the ark som vinner hela skiten. Marie kommer tvåa. Kom ihåg vart ni hörde det först. Jao, Pazo på msn. 😳 Redigerat 10 februari 2007 av Pico
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 for fucks sake.....melodifestivalen.......🙁 Lärarinnan och Svante va ju helt klart bäst. Och de e låtar som inte e nån ide att skicka.....alltså....är detta vad vi kan prestera i detta land så...suck. Fram med sprit 😄 Tror svante förlorade pga annelie. Jag tillhör nog en ganska stor skara människor som ogillar hennes skärande röst. Tyckte lustans lakejer borde fått en andra chans, men det var dom två bästa som gick vidare. Bästa låt (marie) och bästa framförande (ark). Förmodligen hela tävlingens två starkaste bidrag, och visst blir det the ark som vinner hela skiten. Marie kommer tvåa. Kom ihåg vart ni hörde det först. Jao, Pazo på msn. 😱 DET RÄKNAS INTE! 😲😆
Emulator Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 nämn inte the ark för många gånger......enormt svårt för den där konstellationen människor.....jag o frun satt och nynnade på en annan låte parallellt med deras oxo...kommer bara inte ihåg vilken....men den e helt klart lånad 😲 nej, mer tv nu.
Pazo Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 for fucks sake.....melodifestivalen.......😆 Lärarinnan och Svante va ju helt klart bäst. Och de e låtar som inte e nån ide att skicka.....alltså....är detta vad vi kan prestera i detta land så...suck. Fram med sprit 🙁 Tror svante förlorade pga annelie. Jag tillhör nog en ganska stor skara människor som ogillar hennes skärande röst. Tyckte lustans lakejer borde fått en andra chans, men det var dom två bästa som gick vidare. Bästa låt (marie) och bästa framförande (ark). Förmodligen hela tävlingens två starkaste bidrag, och visst blir det the ark som vinner hela skiten. Marie kommer tvåa. Kom ihåg vart ni hörde det först. Jao, Pazo på msn. 😆 DET RÄKNAS INTE! 😲😄 öhm... Vad har jag nu missat? 😱
Pico Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 for fucks sake.....melodifestivalen.......🙁 Lärarinnan och Svante va ju helt klart bäst. Och de e låtar som inte e nån ide att skicka.....alltså....är detta vad vi kan prestera i detta land så...suck. Fram med sprit 😆 Tror svante förlorade pga annelie. Jag tillhör nog en ganska stor skara människor som ogillar hennes skärande röst. Tyckte lustans lakejer borde fått en andra chans, men det var dom två bästa som gick vidare. Bästa låt (marie) och bästa framförande (ark). Förmodligen hela tävlingens två starkaste bidrag, och visst blir det the ark som vinner hela skiten. Marie kommer tvåa. Kom ihåg vart ni hörde det först. Jao, Pazo på msn. 😄 DET RÄKNAS INTE! 😲🙁 öhm... Vad har jag nu missat? 😆 Just det! 😱
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Tror det var influensan pizzabagaren hade. Ont i kropp och känningar i halsen nu. Lagom till tentavecka.. igen
Pazo Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 MJÖÖÖHH!!! Hoppas hoppas hoppas!!! En polare till mig vill köpa en bra stereo. så vi har snackat! å om det blir av så köper han mina högtalare så att jag kan köpa nya! 😄 FAN VA HETT IFALL DE BLIR AV!!! 😄
Pazo Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 vaskaurköpaförnyahögtalaredå? Har han kvar dem så äre ett par B&W dm303 😄
Emulator Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 (redigerat) B&W gör fina grejjor 😄 sugen på onkyo själv...men vill kanske inte ut med alla stålar EDIT stavning Redigerat 11 februari 2007 av Emulator
Pazo Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Va gör jag upp nu egentligen! 😳 Inte bra att titta på tv-serier. aja... kommer ju inte sovit ett skit till på månda men 🙂
musik (oregistrerad) Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Jag kanske ska jobba med henne....
Dingbats Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 P-Floyd var asbra igår! 🙂 Shine On lät precis som om det var riktiga Pink Floyd som stod där och spelade!
Pico Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Äre nå action här eller? OMG, OMG, OMG! Lång tid inte se! 🙂
Recommended Posts