Pazo Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 välkommen Kromträ. "Som vi har väntat" tack. pazo sitter i min soffa och äter fisk. som jag har längtaat efter dettA ögonblick. nu har det inträffat. 😱 ehm... FAN VA GHEY!!!! 😲🙁🙂
Emulator Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 åh! jag är så glad att jag hittade gamla portisheadskivor 😱🙂😲
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Dagens 750170730445:e sak jag gjorde istället för att tentaplugga: Jag har rakat fram ett argt hårdrocksskägg. Blir rädd när jag ser mig i spegeln.
Dingbats Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 åh! jag är så glad att jag hittade gamla portisheadskivor 🥰🙂😉 Jag brukar inte börja hitta gamla portisheadskivor när jag är glad... 😕
Micke H Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Helvete, jag har legat och spytt hela jävla dan! Pazo! Chroma! När kommer dom där hororna?? 😕
ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Helvete, jag har legat och spytt hela jävla dan! Pazo! Chroma! När kommer dom där hororna?? 😕 Vi behöll dem. 🥰
Micke H Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Bah, spelar nog ingen större roll, jag hade nog gett dom fel sorts kroppsvätska tror jag... 😕
ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Bah, spelar nog ingen större roll, jag hade nog gett dom fel sorts kroppsvätska tror jag... 😕 Jaså du är en sån där äcklig typ som gillar urin-sex? 🥰
ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Nu har jag tagit farväl av Pazo iaf. Han drog för en halvtimme sen typ. Trodde att jag hade sumpat mina chanser med den där trevliga MSN-tjejen när jag sms:ade henne på hemvägen igår natt, men jag styrde upp det hela. Vi ska ses snart tror jag. 😕
Emulator Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 åh! jag är så glad att jag hittade gamla portisheadskivor 😉🙂:) Jag brukar inte börja hitta gamla portisheadskivor när jag är glad... 😕 Jag är glad. Anledningen till min glädje är att jag hittat portisheadskivor. nu då 🥰
Dingbats Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 åh! jag är så glad att jag hittade gamla portisheadskivor 🙂:)🙂 Jag brukar inte börja hitta gamla portisheadskivor när jag är glad... 😕 Jag är glad. Anledningen till min glädje är att jag hittat portisheadskivor. nu då 🥰 😉
Emulator Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 glömde ju bort att huvudregeln här är att hitta minsta lilla feltolkningsmöjlighet och så vidare 😄
Dingbats Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 glömde ju bort att huvudregeln här är att hitta minsta lilla feltolkningsmöjlighet och så vidare 🙂 Vadå "så vidare"? Vad är det du håller på och sår? 😄
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 glömde ju bort att huvudregeln här är att hitta minsta lilla feltolkningsmöjlighet och så vidare 🙂 Vadå "så vidare"? Vad är det du håller på och sår? 😄 sår? behöver du plåster?
Emulator Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 glömde ju bort att huvudregeln här är att hitta minsta lilla feltolkningsmöjlighet och så vidare 🙂 Vadå "så vidare"? Vad är det du håller på och sår? 😄 llatså, man vill ju hitta feltolkningsmlöjligheten, och sedan så vidare, dvs så frön till nya spydigheter/lustifikationer. Vilket jag tycker du lyckats bra med. 😄 P FLoyd? nä...? var?
Pazo Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Nu har jag tagit farväl av Pazo iaf. Han drog för en halvtimme sen typ. Trodde att jag hade sumpat mina chanser med den där trevliga MSN-tjejen när jag sms:ade henne på hemvägen igår natt, men jag styrde upp det hela. Vi ska ses snart tror jag. 🙂 ahahaha!! 😄🙂 "Vad fan snackar du om" tjejen? 😄
ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Nu har jag tagit farväl av Pazo iaf. Han drog för en halvtimme sen typ. Trodde att jag hade sumpat mina chanser med den där trevliga MSN-tjejen när jag sms:ade henne på hemvägen igår natt, men jag styrde upp det hela. Vi ska ses snart tror jag. 🙂 ahahaha!! 😄🙂 "Vad fan snackar du om" tjejen? 😄 Ja, hon! 🙂 Jag sms:ade med henne när jag gick och lade mig typ klockan 4. 😄 Hon verkar grymt mysig. :A
ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Det blev pizza som jag sa. En Rades Special going down!
Pazo Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Det blev pizza som jag sa. En Rades Special going down! Min kommer snart! Ska bara tanka något att titta på först! 😄
Pazo Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Nu har jag tagit farväl av Pazo iaf. Han drog för en halvtimme sen typ. Trodde att jag hade sumpat mina chanser med den där trevliga MSN-tjejen när jag sms:ade henne på hemvägen igår natt, men jag styrde upp det hela. Vi ska ses snart tror jag. 🙂 ahahaha!! 😄🙂 "Vad fan snackar du om" tjejen? 😄 Ja, hon! 🙂 Jag sms:ade med henne när jag gick och lade mig typ klockan 4. 😄 Hon verkar grymt mysig. :A ÅHÅ.. varu upp så seent! 🙂
ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Nu har jag tagit farväl av Pazo iaf. Han drog för en halvtimme sen typ. Trodde att jag hade sumpat mina chanser med den där trevliga MSN-tjejen när jag sms:ade henne på hemvägen igår natt, men jag styrde upp det hela. Vi ska ses snart tror jag. 🙂 ahahaha!! 😄🙂 "Vad fan snackar du om" tjejen? 😄 Ja, hon! 🙂 Jag sms:ade med henne när jag gick och lade mig typ klockan 4. 😄 Hon verkar grymt mysig. :A ÅHÅ.. varu upp så seent! 🙂 Hehe... jaaa jag satt uppe och lyssnade på klassisk musik medans jag redigerade IRL:bilderna. 🙂
Pazo Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 😄🙂 Fan va gott det var med Bea hemma hos dig. måste ha bea på min pizza nu! 😄
Recommended Posts