Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Dagens 750170730445:e sak jag gjorde istället för att tentaplugga:

Jag har rakat fram ett argt hårdrocksskägg. Blir rädd när jag ser mig i spegeln.

Postat
åh! jag är så glad att jag hittade gamla portisheadskivor 🥰🙂😉

Jag brukar inte börja hitta gamla portisheadskivor när jag är glad... 😕

Postat
Bah, spelar nog ingen större roll, jag hade nog gett dom fel sorts kroppsvätska tror jag... 😕

Jaså du är en sån där äcklig typ som gillar urin-sex? 🥰

Postat

Nu har jag tagit farväl av Pazo iaf. Han drog för en halvtimme sen typ.

Trodde att jag hade sumpat mina chanser med den där trevliga MSN-tjejen när jag sms:ade henne på hemvägen igår natt, men jag styrde upp det hela. Vi ska ses snart tror jag. 😕

Postat
åh! jag är så glad att jag hittade gamla portisheadskivor 😉🙂:)

Jag är glad. Anledningen till min glädje är att jag hittat portisheadskivor.

nu då 🥰

Postat
åh! jag är så glad att jag hittade gamla portisheadskivor 🙂:)🙂

Jag är glad. Anledningen till min glädje är att jag hittat portisheadskivor.

nu då 🥰

😉

Postat
glömde ju bort att huvudregeln här är att hitta minsta lilla feltolkningsmöjlighet och så vidare 🙂

Vadå "så vidare"? Vad är det du håller på och sår? 😄

Postat
glömde ju bort att huvudregeln här är att hitta minsta lilla feltolkningsmöjlighet och så vidare 🙂

sår? behöver du plåster?

Postat

llatså, man vill ju hitta feltolkningsmlöjligheten, och sedan så vidare, dvs så frön till nya spydigheter/lustifikationer.

Vilket jag tycker du lyckats bra med.

😄

P FLoyd? nä...? var?

Postat

Trodde att jag hade sumpat mina chanser med den där trevliga MSN-tjejen när jag sms:ade henne på hemvägen igår natt, men jag styrde upp det hela. Vi ska ses snart tror jag. 🙂

ahahaha!! 😄🙂

"Vad fan snackar du om" tjejen? 😄

Postat

Trodde att jag hade sumpat mina chanser med den där trevliga MSN-tjejen när jag sms:ade henne på hemvägen igår natt, men jag styrde upp det hela. Vi ska ses snart tror jag. 🙂

ahahaha!! 😄🙂

Ja, hon! 🙂 Jag sms:ade med henne när jag gick och lade mig typ klockan 4. 😄 Hon verkar grymt mysig. :A

Postat

ahahaha!! 😄🙂

Ja, hon! 🙂 Jag sms:ade med henne när jag gick och lade mig typ klockan 4. 😄 Hon verkar grymt mysig. :A

ÅHÅ.. varu upp så seent! 🙂

Postat

ahahaha!! 😄🙂

ÅHÅ.. varu upp så seent! 🙂

Hehe... jaaa jag satt uppe och lyssnade på klassisk musik medans jag redigerade IRL:bilderna. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.