ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 ni kan dxra åt helvete. a<llihop. fast på samma g¨ng älskar jag er. hur går det ihop. 😄 hur lyckas man stava sådär??? iofs, jag sitter på en bärbar. pazo har den stationära. lol..
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Vem är vem? 😄 jag vet inte!!!! nu drar vi!!! 😉😛 :s 😄 :D 😄 :D
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Vem är vem? 😄 jag vet inte!!!! nu drar vi!!! 😛😄 :s 😄 :D 😄 :D Jaså? 😄 Hejdådå 😉
Tilly Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 checka in min nya prog trance låt under demo sektionen *reklam reklam* 😄
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 checka in min nya prog trance låt under demo sektionen *reklam reklam* 😄 😉
Tilly Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 checka in min nya prog trance låt under demo sektionen *reklam reklam* 😄 😉 😛
Tilly Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Vem? Jag? JAG HETER ANDREAS!!!!!!!!! BARA JAG!!!!!!!!! 😄
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Ska man gissa på att det blir tomt i längsta tråden ikväll kanske? 😏 ja
Emulator Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Skål då fredrik. skål!! kan faktiskt inte ens prata just nu...helt tvärskadat.....no fun, verkligen INGET ljud utöver viskning funkar, och inte ens det låter normalt 😏 Nya mandolinsolon?
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Spela in ditt skrik nu, kan bli mkt effektfullt och fullt av äkta lidelse 😏 Inga mandarinsolon, men väl en kändisrecension:
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 å fanken...hur ofta kollar han? en gång i månaden tror jag... om man betalar 20:-. Patetiskt nog så gör jag det 😏
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 nu är biejkdhkj akj dkjash vi hemmam.. Äntligen kan vi pusta ut 😏
ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 nu är biejkdhkj akj dkjash vi hemmam.. Äntligen kan vi pusta ut 😏 mmm... fish nuggets.. sååå gottd.. pazo är forumets husmor numero ett,.
Emulator Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 å fanken...hur ofta kollar han? en gång i månaden tror jag... om man betalar 20:-. Patetiskt nog så gör jag det 😉 shit fuck...det vore det ju värt 😎 schysst jobb, dissa folks grejjor å få betalt 😏 välkommen Kromträ. "Som vi har väntat"
ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 välkommen Kromträ. "Som vi har väntat" tack. pazo sitter i min soffa och äter fisk. som jag har längtaat efter dettA ögonblick. nu har det inträffat. 😏
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 välkommen Kromträ. "Som vi har väntat" tack. pazo sitter i min soffa och äter fisk. som jag har längtaat efter dettA ögonblick. nu har det inträffat. 😏 ehm...
ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 (redigerat) Jag tror Pazo har somnat. Otroligt. Min soffa är ju så liten,,, 😱 isf är han den förste som bemästrat konststycket. jag lirar, i all stillhet, Gymnopedie nummer ett. Kanske det känslomässigaste stycke som någonsin skapats. Jag råder alla till att någon gång i sitt liv lyssna. iaf i en stund som denna. efterfest. stillhet. aaaahhh. jag skulle kunna dö lycklig nu. Redigerat 10 februari 2007 av ChromaWoods
Fidden Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 sova... ja det var faktiskt en ganska bra idé. ide. Det var en ännu bättre idé, jag ska gå i ide. Gonatt, vi ses i vår.
Emulator Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Jag tror Pazo har somnat. Otroligt. Min soffa är ju så liten,,, 😱 isf är han den förste som bemästrat konststycket. jag lirar, i all stillhet, Gymnopedie nummer ett. Kanske det känslomässigaste stycke som någonsin skapats. Jag råder alla till att någon gång i sitt liv lyssna. iaf i en stund som denna. efterfest. stillhet. aaaahhh. jag skulle kunna dö lycklig nu. håller med dig angående stycket, fantastiskt fint. men är det det känsligaste? det sitter nog mest hos dig.....thats why we love music. jag har fler som är lika känsliga..... Unforgiven fick en helt ny innebörd efter att den spelades under förlossningen av min dotter.....fatta, inte sovit på 40 timmar, mitt i allt kaos..och så sjunger metallica "new birth joins this earth". Musik i kombination med upplevelser är väl det som är mest fantastiskt ! nattis om en stund...
ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Jag tror Pazo har somnat. Otroligt. Min soffa är ju så liten,,, 😱 isf är han den förste som bemästrat konststycket. jag lirar, i all stillhet, Gymnopedie nummer ett. Kanske det känslomässigaste stycke som någonsin skapats. Jag råder alla till att någon gång i sitt liv lyssna. iaf i en stund som denna. efterfest. stillhet. aaaahhh. jag skulle kunna dö lycklig nu. håller med dig angående stycket, fantastiskt fint. men är det det känsligaste? det sitter nog mest hos dig.....thats why we love music. jag har fler som är lika känsliga..... Unforgiven fick en helt ny innebörd efter att den spelades under förlossningen av min dotter.....fatta, inte sovit på 40 timmar, mitt i allt kaos..och så sjunger metallica "new birth joins this earth". Musik i kombination med upplevelser är väl det som är mest fantastiskt ! nattis om en stund... Coolt! 😄 Bäst. Bara bäst.
ThomasJ Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Bilder från IRL:en Godnatt. Lovely! Nu dax o koka sig kaffe kaffe kaffe kaffe!
Recommended Posts