Fidden Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 (redigerat) Bra eller anis Edit: Nytt talesätt som betyder ungefär vinn-vinn situation. Redigerat 9 februari 2007 av Fidden
Pazo Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Hej!!! jag är Pazo!!! eller... är jag Chroma?? 😆 ni vet inte. en av oss är inne i köket och steker pommes. 😎
Emulator Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Bra eller anis Edit: Nytt talesätt som betyder ungefär vinn-vinn situation. bra eller anis, nu eller genast? Men, jag gillar ju inte ens ouzo?!?!? Pico, har du köpt guran?
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 D_vibe: Rambo roxx!!!! haqr för mig att tenat till rush n' attack är rätt ballt. MEN DU!!!! missa INTE för allt i världen titelmusiken till DELTA!!!! kanskwe det bästa som gjorts inom datormusik, förutom Commando förstås.
Pico Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Bra eller anis Edit: Nytt talesätt som betyder ungefär vinn-vinn situation. bra eller anis, nu eller genast? Men, jag gillar ju inte ens ouzo?!?!? Pico, har du köpt guran? Ja absolut, det var ju ett sådant fynd. Betalade kontant. 😆
Pico Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 (redigerat) PICO PICO PICO!!!! Hur gick det med 286:an?= Det går finfint... inom några dagar hoppas jag ha en webserver up-and-running. Förutsatt att mitt nätverkskort är en bra NE2000-kopia, annars blir det knepigt. Och att hitta nya (eller andra) ISA-kort är ju inte det lättaste idag. Har slutat nörda för ikväll dock. 😆 Redigerat 9 februari 2007 av Pico
Pazo Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 PICO PICO PICO!!!! Hur gick det med 286:an?= Det går finfint... inom några dagar hoppas jag ha en webserver up-and-running. Förutsatt att mitt nätverkskort är en bra NE2000-kopia, annars blir det knepigt. Och att hitta nya (eller andra) ISA-kort är ju inte det lättaste idag. Har slutat nörda för ikväll dock. 😎 Vad skönt. Jag hörde om ditt arbete. massa raids och skit. /Chroma. ..eller Pazo. du vet inte 😆
Pico Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 PICO PICO PICO!!!! Hur gick det med 286:an?= Det går finfint... inom några dagar hoppas jag ha en webserver up-and-running. Förutsatt att mitt nätverkskort är en bra NE2000-kopia, annars blir det knepigt. Och att hitta nya (eller andra) ISA-kort är ju inte det lättaste idag. Har slutat nörda för ikväll dock. 😮 Vad skönt. Jag hörde om ditt arbete. massa raids och skit. /Chroma. ..eller Pazo. du vet inte 😆 Mja, fast inge raid med 286:an 😎 Bloody hell, vem talar jag med?
Pazo Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 öhm,... då pratade du med andreas. nu äre ricaaaado!
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Sebbe 😎Om du vore äldre skulle du ju kunna komma 😄 Jag vet 😮 Fast alltså, på ett sätt kan jag ju redan komma 😆
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Alltså, IRL:en började ju för en halvtimme sedan. Personen på MSN har ju inte sagt varför än 😆
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Sebbe 😮Om du vore äldre skulle du ju kunna komma 😄 Jag vet 😄 Fast alltså, på ett sätt kan jag ju redan komma 😆 vI KAN KOMMA TILLSAMMANS? 😎
Pazo Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 ....eller är det..? 😆 Enough already! 😎 höhö Du vet att jag är jag när jag skriver detta. för jag skriver Roger Carlén!
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 ....eller är det..? 😄 Enough already! 😛 höhö Du vet att jag är jag när jag skriver detta. för jag skriver Roger Carlén! Fast jag vet ju också att du heter ROGER Carlen. hur skulle jag annars ha kunnat skicka minnena til dig? 😉
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Jag kan bara förnamn 😄 Men jag kan Pazos alla namn! 😉
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 shgjsdlfkj fgshfgskjhfgs kjhgfjks gfs fsfgsjk dgf
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 shgjsdlfkj fgshfgskjhfgs kjhgfjks gfs fsfgsjk dgf 😄 Du kunde ju okcså Pazos namN! 😉
Pazo Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 shgjsdlfkj fgshfgskjhfgs kjhgfjks gfs fsfgsjk dgf 😉 Du kunde ju okcså Pazos namN! 😛 Du kan va! 😄
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 shgjsdlfkj fgshfgskjhfgs kjhgfjks gfs fsfgsjk dgf 😛 Du kunde ju okcså Pazos namN! 😄 Du kan va! 😉 😄
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 ni kan dxra åt helvete. a<llihop. fast på samma g¨ng älskar jag er. hur går det ihop. 😄
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 ni kan dxra åt helvete. a<llihop. fast på samma g¨ng älskar jag er. hur går det ihop. 😄 😉 Du kan dra! 😛
Recommended Posts