Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
tänkte väl mest på att du redan hadde massa alkohol.. och att det är tungt å bära! 😏

Jaha.... Okej, skit i det då. 😆

Postat

Sorry, grabbar, mår skituselt idag...har stängt av mobilen för att jag har sovit. Ska lägga mig nu igen, men hoppas ni har roligt...utan mig...

😎🙂

Postat

Okej.... jag har säkert anledning att ha dåligt samvete om jag drar från jobbet snart..... men det märker jag på måndag. 😎

Postat

jo, är ju ganska viktigt faktiskt första gången man ses...kanske framförallt efter att ha tjattat (jo, det bli ju så i längsta) hur länge som helst!

tycker du verkligen om ouzo?? druckit för mycket kanske här 😮

ha så sköj!

Postat

Haha, ja kag gillar Ouzo! Fast kanske inte att starta kvällen med kände jag nu... 🙂 Det var ett tag sedan jag drack det. Däremot Sambuca kan man ju dricka som om det vore flytande godis.

Aahh... jag minns när jag bodde i barrack i Queensland och jobbade på bananplantage... då kom man hem till barracken dysvettig och, slukörd och jävlig, stapplade fram till kylen och drog fram sin älskade flarra "Black Sambuca". Sen var man människa igen liksom. 😎

Fan nu får han komma snart... 😮 Vad smart.... han fick mitt nummer men jag har inte hans. Skulle ju ringt och sagt att han ska sitta i sista vagnen, annars får han knata en bit ju.

Jorå, det blir nog sköjj! Jag tar med kameran, så bilder från kvällen kommer! 😄

Postat
Sambuca...

nämn det inte ens..

fan... nu måste jag gå till systemet.. undrar om jag har tändstickor hemma.

Haha! Glöm för fan inte att släcka innan du sväljer!! Har du sett den där läskiga filmsnutten när det börjar brinna i snubbens hals? Vidrigt. 😮

Postat

Overkill, vad ska du välja för IV-val till nästa år? Jag tänker söka Ensemble A (100p) i första hand, kommer jag inte in på det funderar jag på Programmering A&B(50+50p), eller kanske kanske Webbdesign... 😮

Postat
Overkill, vad ska du välja för IV-val till nästa år? Jag tänker söka Ensemble A (100p) i första hand, kommer jag inte in på det funderar jag på Programmering A&B(50+50p), eller kanske kanske Webbdesign... 😳

Vi har inga såna val för vi har redan fullt typ 😄 Vi får välja mellan Matte C och Litterär gestlatning i trean dock, men det är väl ungefär det. Liten skola, du vet 🙂

Är Pazo där nu Andreas? 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.