Pazo Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 tänkte väl mest på att du redan hadde massa alkohol.. och att det är tungt å bära! 😏
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 tänkte väl mest på att du redan hadde massa alkohol.. och att det är tungt å bära! 😏 Jaha.... Okej, skit i det då. 😆
Micke H Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Sorry, grabbar, mår skituselt idag...har stängt av mobilen för att jag har sovit. Ska lägga mig nu igen, men hoppas ni har roligt...utan mig... 😎🙂
Pazo Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 hmmm... Jag borde nog börja bege mig nu. Så kommer jag väl te stocken lite innan 15 kanske 😎
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Okej.... jag har säkert anledning att ha dåligt samvete om jag drar från jobbet snart..... men det märker jag på måndag. 😎
Pazo Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 NU går jag ner mot stan! tar typ 20 att komma till station. hejdåå!
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Nu kommer Pazo vilken minut som helst. Är lite nervös. 😮
Emulator Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 fanken, låter ju som tonårsdejt det där! varför nervös?
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Men jag är sådär..... blir lite chicken inför nya sociala kontakter. Jag tar mig en Ouzo så slappnar man av. 😮
Emulator Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 jo, är ju ganska viktigt faktiskt första gången man ses...kanske framförallt efter att ha tjattat (jo, det bli ju så i längsta) hur länge som helst! tycker du verkligen om ouzo?? druckit för mycket kanske här 😮 ha så sköj!
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Haha, ja kag gillar Ouzo! Fast kanske inte att starta kvällen med kände jag nu... 🙂 Det var ett tag sedan jag drack det. Däremot Sambuca kan man ju dricka som om det vore flytande godis. Aahh... jag minns när jag bodde i barrack i Queensland och jobbade på bananplantage... då kom man hem till barracken dysvettig och, slukörd och jävlig, stapplade fram till kylen och drog fram sin älskade flarra "Black Sambuca". Sen var man människa igen liksom. 😎 Fan nu får han komma snart... 😮 Vad smart.... han fick mitt nummer men jag har inte hans. Skulle ju ringt och sagt att han ska sitta i sista vagnen, annars får han knata en bit ju. Jorå, det blir nog sköjj! Jag tar med kameran, så bilder från kvällen kommer! 😄
Fidden Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Sambuca... nämn det inte ens.. fan... nu måste jag gå till systemet.. undrar om jag har tändstickor hemma.
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Sambuca... nämn det inte ens.. fan... nu måste jag gå till systemet.. undrar om jag har tändstickor hemma. Haha! Glöm för fan inte att släcka innan du sväljer!! Har du sett den där läskiga filmsnutten när det börjar brinna i snubbens hals? Vidrigt. 😮
Dingbats Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Overkill, vad ska du välja för IV-val till nästa år? Jag tänker söka Ensemble A (100p) i första hand, kommer jag inte in på det funderar jag på Programmering A&B(50+50p), eller kanske kanske Webbdesign... 😮
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Overkill, vad ska du välja för IV-val till nästa år? Jag tänker söka Ensemble A (100p) i första hand, kommer jag inte in på det funderar jag på Programmering A&B(50+50p), eller kanske kanske Webbdesign... 😳 Vi har inga såna val för vi har redan fullt typ 😄 Vi får välja mellan Matte C och Litterär gestlatning i trean dock, men det är väl ungefär det. Liten skola, du vet 🙂 Är Pazo där nu Andreas? 😄
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 HEEEJ! De är inte chroma! Lynxoo!!! De blir hora nu!!!
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 HEEEJ!De är inte chroma! Lynxoo!!! De blir hora nu!!! 😉
Pazo Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Sebbe!!! Kolla i irl tråden sen! snart eller imöra kanske jag venne! hihihih
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Sebbe!!! Kolla i irl tråden sen! snart eller imöra kanske jag venne! hihihih Yes, sir, I will. 😉
Fidden Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Ska man gissa på att det blir tomt i längsta tråden ikväll kanske?
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Ska man gissa på att det blir tomt i längsta tråden ikväll kanske? Nää! 😉 A Weekend In The City är ju skitbra! 😆
ChromaWoods Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 LOL!! Jag och Pazo sitter simultant och nördar! Jag sitter på bärbara datorn!
Overkill Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 LOL!! Jag och Pazo sitter simultant och nördar! Jag sitter på bärbara datorn! Läste det! 😆 Töntar 😉
Fidden Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 LOL!! Jag och Pazo sitter simultant och nördar! Jag sätter på bärbara datorn! 😉 (omg, vad händer nu?!)
Fidden Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Jag vill också ha stor avatar funderar på att ändra ordet "avatar" till något annat...
Recommended Posts