Overkill Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Nä, men ojsan, första träffen... 😏 Ah, jag trodde det var en sån sida med massa artister men dte var ju bara DT 😲 Tack Dingbats 😱
Overkill Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Nähä, duger inte min länk längre alltså? 😲 Om jag ska läsa om DTs sånger så självklart 😱
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Här kommer man in och så får man läsa ikapp fyra och en halv sida med en otrevlig Lynxo 😏 Vem? Jag? 😱 Moron... 😛 Kommer du ihåg den där sidan du länkade till där man kunde läsa förklaringar och teorier bakom sångtexten till Octavarium? Kan du skicka den igen? 😛 Google is you friend! 😛 Med andra ord, jag har inte länken sparad... 😲 Vad ska jag göka på? 😛 Int vet jag heller.. 🙁 Jag ska anmäla dig! 😛
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Nähä, duger inte min länk längre alltså? 😲 Om jag ska läsa om DTs sånger så självklart 😏 Visa mer tacksamhet då, snorunge! 😱
Overkill Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Nähä, duger inte min länk längre alltså? 😲 Om jag ska läsa om DTs sånger så självklart 😛 Visa mer tacksamhet då, snorunge! 😱 HÅLL KÄFTEN DITT HORBARN JAG VAR JU TACKSAM MEN DU ÄR JU BLIND DITT PUCKO! 😏🙁
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Nähä, duger inte min länk längre alltså? 😲 Om jag ska läsa om DTs sånger så självklart 😛 Visa mer tacksamhet då, snorunge! 😱 HÅLL KÄFTEN DITT HORBARN JAG VAR JU TACKSAM MEN DU ÄR JU BLIND DITT PUCKO! 😏🙁 😛 Finns väl ingen anledning att ta i så mycket... 😛
Overkill Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Nähä, duger inte min länk längre alltså? 😱 Om jag ska läsa om DTs sånger så självklart 😛 Visa mer tacksamhet då, snorunge! 😏 HÅLL KÄFTEN DITT HORBARN JAG VAR JU TACKSAM MEN DU ÄR JU BLIND DITT PUCKO! 🙁😛 😛 Finns väl ingen anledning att ta i så mycket... 😛 Är inte du anledning nog? 😲
Overkill Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Fast jag förtjänade det nog... 😲 Säger ju det 😱
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Fast jag förtjänade det nog... 😲 Säger ju det 😱 Aja, okej, jag ska sluta vara otrevlig då, förlåt... 😏
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Fast jag förtjänade det nog... 😲 Säger ju det 😏 Aja, okej, jag ska sluta vara trevlig då, fårflöjt... 🙁 😱
musik (oregistrerad) Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 "Ta hand om dig!" säger varenda en till mig... Betyder det nåt särskilt? 😲 Du kanske verkligen har extra anledning att verkligen ta hand om dig? Hehe... Jag menar, inget illa eller så, men du verkar råka upp för mycket lustiga och olustiga händelser. 😱 Jag tycker också att du ska ta hand om dig. 😏 Frågan är bara HUR man gör det...bäst. Jag tycker nämligen att jag har tagit hand om mig på bästa sätt alltsedan jag föddes. Såg ett seriöst forskningsinslag på TV häromdan. Man menade på där att 30% av fallen med s.k. vällevnadssjukdomar kan undvikas om man äter rätt och motionerar mycket. Slutsatsen var att de 70% som ändå får det äter exemplariskt och motionerar som idioter, men att det inte hjälper ändå. Arvsanlagen är starkare.
musik (oregistrerad) Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 (redigerat) Overkill. Överblivna kroppsdelar slängs normalt. Det beror på i vilket skick de är i. Om man har valt att donera kan de komma till användning. Armar som amputeras är dock oftast i så dåligt skick att de slängs. Om du inte lidit av kroppsdysmorfi "bara"... 😲 Redigerat 7 februari 2007 av musik
Overkill Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Overkill. Överblivna kroppsdelar slängs normalt. Det beror på i vilket skick de är i. Om man har valt att donera kan de komma till användning. Armar som amputeras är dock oftast i så dåligt skick att de slängs. Om du inte lidit av kroppsdysmorfi "bara"... 😲 Ja, så långt är jag med, men vart?
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Risentas rostade sojabönor är goda. 😲 Oj fasen, nu måste jag springa ner i tvättstugan, see you!
Emulator Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Overkill. Överblivna kroppsdelar slängs normalt. Det beror på i vilket skick de är i. Om man har valt att donera kan de komma till användning. Armar som amputeras är dock oftast i så dåligt skick att de slängs. Om du inte lidit av kroppsdysmorfi "bara"... 😲 Ja, så långt är jag med, men vart? Kontrollbränning ofta. Vissa lab etc har ofta en kvarn, men färre och färre använder detta eftersom ingen vill göra rent/meka med grejjorna....eller felsöka när den stoppar i drift *puke* Hade faktiskt nästan 42 grader idag....såg regnbågsskimmer överallt. usch
musik (oregistrerad) Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 (redigerat) I sopsäcken duger väl, OK? För att brännas senare. 😲 Redigerat 7 februari 2007 av musik
musik (oregistrerad) Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Nej, nu ska jag kolla om Mackan gör mål!!! Sverige-Egypten
Emulator Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 I sopsäcken duger väl, OK? För att brännas senare. 😲 nixpix...går under kontrollbränning...så det blir speciella sopsäckar...med krånglig hantering Har en granne här musik med samma hörselfenomen som du har...skumma grejor det där...måste vara lätt att bli halvgalen? Det som inte resten av världen hör dämpar man ju inte bort...cirkulationspumpar tex. lider med dig!
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Vad läskigt det var nere i tvättstugan! 😱 Vanligtvis är det ALLTID folk där och det är ALLTID maskiner som brummar och torktumlare och torkskåp som låter, men nu var det helt tyst! Kusligt. 😲
Pico Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Ugh, VM i ångest i en vecka nu... Kan inte spåra dess ursprung heller.
Recommended Posts