Pazo Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Eller ska man vara smart å ta bussen? Det enda jobbiga är att jag ska jobba ikväll. å det blir jobbig att gå hem då 😆 Säkrare än med cykel! 😆 Cyckeln är inte farlig eller något. Men man fryser händerna av sig! så jävla ONT GÖR DET SEPE ONT! 😠
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Eller ska man vara smart å ta bussen? Det enda jobbiga är att jag ska jobba ikväll. å det blir jobbig att gå hem då 🙂 Säkrare än med cykel! 😆 Cyckeln är inte farlig eller något. Men man fryser händerna av sig! så jävla ONT GÖR DET SEPE ONT! 😆 Missfoster! 😠
Pazo Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Eller ska man vara smart å ta bussen? Det enda jobbiga är att jag ska jobba ikväll. å det blir jobbig att gå hem då 😛 Säkrare än med cykel! 🙂 Cyckeln är inte farlig eller något. Men man fryser händerna av sig! så jävla ONT GÖR DET SEPE ONT! 😆 Missfoster! 😠 jag gillar dig mä 😆
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Eller ska man vara smart å ta bussen? Det enda jobbiga är att jag ska jobba ikväll. å det blir jobbig att gå hem då 😛 Säkrare än med cykel! 😛 Cyckeln är inte farlig eller något. Men man fryser händerna av sig! så jävla ONT GÖR DET SEPE ONT! 😆 Missfoster! 😠 jag gillar dig mä 😆 Du är kanske ett missfoster, men du är MITT missfoster. 🙂
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 ...nu ska jag gå ut och knulla hyndan. 😠 You go, girl! 😆
Neosus Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 ...nu ska jag gå ut och knulla hyndan. 😠 You go, girl! 😆 Fyfan va kallt.. ...ja alltså. 😆
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 ...nu ska jag gå ut och knulla hyndan. 😠 You go, girl! 😛 Fyfan va kallt.. ...ja alltså. 😆 🙂😆
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Idag har jag bestämt mig för att vara politiskt okorrekt, era psykfall! Jag är på, jävla missfoster! Nu tycker jag att ni är fittiga, jävla horor! 😠
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Jävla helvete! -16.7!! KUKERN! Vänern, Vättern och Kukern. 😆😆 Floodfittcontrol has been enabled... 😠
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Idag har jag bestämt mig för att vara politiskt okorrekt, era psykfall! Jag är på, jävla missfoster! Nu tycker jag att ni är fittiga, jävla horor! 😠 Hey, chill down, nigger!
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Hmm.. vad coolt, får man ha avatarer i 80x80 nu? Eller är det bara Gra.. jag menar Neosus som får det? (med tanke på messias-rollen och allt det där menar jag)
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Idag har jag bestämt mig för att vara politiskt okorrekt, era psykfall! Jag är på, jävla missfoster! Nu tycker jag att ni är fittiga, jävla horor! 😠 Hey, chill down, nigger! inavlade borstbindare, far å flyg!
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Hmm.. vad coolt, får man ha avatarer i 80x80 nu? Eller är det bara Gra.. jag menar Neosus som får det? (med tanke på messias-rollen och allt det där menar jag) Gra...jag menar Neosus är inte som oss andra. 😠
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Chroma, din horbögCPDamp-människa, PM:a mig din adress! Och vilken tid är det som gäller? 😕 Nå? 😕
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Chroma, din horbögCPDamp-människa, PM:a mig din adress! Och vilken tid är det som gäller? 😕 Nå? 😕 Check yer inbox, biatch. 😎
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Chroma, din horbögCPDamp-människa, PM:a mig din adress! Och vilken tid är det som gäller? 😕 Nå? 😕 Check yer inbox, biatch. 😎 Bajatsh? 😎
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 BTW, en bira blir bra! 😕 Bra bra. Hmm.. men vilken tid? 😕 Vi kan ju försöka samlas på MSN alla tre ikväll kanske?
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 BTW, en bira blir bra! 😕 Bra bra. Hmm.. men vilken tid? 😕 Vi kan ju försöka samlas på MSN alla tre ikväll kanske? Jorå, men du och Pazo får bestämma något, så hakar jag bara på. Är ledig hela den dagen... 😎
Dingbats Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Fan vad chill! Det skulle vara nå teater idag så historian och gympan blev inställda, men sen visade det sig att bara tjejerna skulle på teatern så alla killar fick sluta vid ett! 😉
Dingbats Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Sugen på att arrangera klart min låt jag håller på med 🙂
Recommended Posts