Micke H Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Nån som kan förklara vad en denotativ, konnotativ och kontextuell beskrivning är för något? 😆
Overkill Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Tar ni vatten på tandborsten innan tandkrämen, efter tandkrämen eller inte alls?
Micke H Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Tar ni vatten på tandborsten innan tandkrämen, efter tandkrämen eller inte alls? Starta en poll a la musik-style, vet jag. 😆
Micke H Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Men FY FAN vad dött det var idag... 😄 Om ni inte skriver snart, utgår jag ifrån att ni är döda, och kommer inte på IRL:n!! 😆
ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Tar ni vatten på tandborsten innan tandkrämen, efter tandkrämen eller inte alls? Både och ju! Annars stelnar ju tandkrämen inne i borsten. Skruvar ni alltid på korken på tuben? Jag blir grymt irriterad på tuber som inte har korken påskruvad!! 😆
ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 *sträcker fram en kattunge* Blir du glad nu? 🙂 ...vilka långa naglar jag har! 😛
Neosus Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Vilket tjaffsforum detta är... Begriper inte varför jag återvände. 🥰😛 Ja ni kanske inte vet vem jag är!? 🙂🥰
Micke H Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Vilket tjaffsforum detta är... Begriper inte varför jag återvände. 🥰🙂 Ja ni kanske inte vet vem jag är!? 🥰🥰 Nej, och att klaga på att vi tjafsar mycket i Längsta-tråden, är som att klaga på att folk bara dricker öl när dom är på krogen. 😛
ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Vilket tjaffsforum detta är... Begriper inte varför jag återvände. 😆 😛 Ja ni kanske inte vet vem jag är!? 🙂 😆 ..............................................GRAHN??????? 🥰😲😲🥰🥰🥰
Neosus Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Vilket tjaffsforum detta är... Begriper inte varför jag återvände. 😆 😛 Ja ni kanske inte vet vem jag är!? 🙂 😆 ..............................................GRAHN??????? 🥰😲😲🥰🥰🥰 😆😆😆😆😆😆😆
Dingbats Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 🥰 Tycker du verkligen det? Jag tycker snarare nåt i stil med 😛 eller 🙂
Pico Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Duh... 🙂 Du visste?? 😛 Han har ivf inte dementerat det... Ena dagen snackar killen om kaffe och muffins. Nästa dag säger Pazo "Hej din norrlänning som snart skall till Sthlm" och han dementerar inte. Så... *shrug* 🥰
ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Det måste jag ha missat. Eller så var jag inte uppmärksam. 😛
Pico Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Det måste jag ha missat. Eller så var jag inte uppmärksam. 😛 Du kanske är en ninja på specialuppdrag i Ryssland, och kan därmed inte hålla fullt fokus på forumet? 🙂
Pico Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Satan, det är så soligt och fint ute och jag är peppad på en promenad... Men det blev av någon anledning vinter helt plötsligt... från +2 till -19 grader är en sjukt jobbig omställning. 😛
Recommended Posts