Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Kanske är jag som tänker för mycket... *shrug* Njaa. lite sanning liggere i det 🙂
Dingbats Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Gustav III, han höll på med upplyst despoti han.
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Yo, Chroma! Du har inte en tamburin liggandes hemma som Pazo kan få ut sina aggressioner på på fredag? 😉
Dingbats Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Jag har redan bajsat idag! Bajsar du bara en gång om dan? 😉
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Jag har redan bajsat idag! Bajsar du bara en gång om dan? 😉 ja såklart!
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Yo, Chroma! Du har inte en tamburin liggandes hemma som Pazo kan få ut sina aggressioner på på fredag? 😄 Nää... 😕 Hmmm... Trasha inte min lägenhet! 😱
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Yo, Chroma! Du har inte en tamburin liggandes hemma som Pazo kan få ut sina aggressioner på på fredag? 😕 Nää... 😱 Hmmm... Trasha inte min lägenhet! 😆 😄
Emulator Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 det händer fanken inte mcyket här....mest att jag skickar in ett o ett annat felstavat meddelande ngn gång.
Björn Olsberg Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 *atschooo* Förlåt, visste inte åt vilket håll jag skulle nysa så det blev här i skräptråden.
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 😄 Borde lagt mig för längesen. men jag fastnade i reason 😆 Men de e ju så kul å det blev jättefina saker 😆
Emulator Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 (redigerat) *atschooo* Förlåt, visste inte åt vilket håll jag skulle nysa så det blev här i skräptråden. Jag tar upp näsduken åt dig om du slänger den på hallbordet där borta. 😄 Redigerat 6 februari 2007 av Emulator
Emulator Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Pazo: skicka över en reason snutt i morgon så man får höra lite. Mcklat i PT under kvälen.....blev värdelöst först men senare lite bättre:)
Fidden Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Alalalalal GOMORRON!!! AALKJGLKJGLKGHLAfadsfadsfahgöaölakhÖLK Hihihi AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1. jag har suttit och löst en hemuppgift som ska vara inne imorgonbitti. tog typ hur lång tid som helst. varför ska man alltid vara så sent ute? 2. lekte lite med wii'n förut och märkte att jag såg mina grannars trådlösa uppkopplingar... OCH EN AV DOM VAR HELT JÄVLA ÖPPEN, så nu kan jag herrsurfa från soffan. 4. Feeeed me. med bacon och osthyvlar. 3. Jag har varit vaken så länge att tröttheten liksom övergått till vansinne. Nu ska jag lägga mig.
musik (oregistrerad) Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Jepp. T.o.m. jag sitter här... Ove Centli! Vem är det? Han ger sig aldrig. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 (redigerat) OVE CENTLI säger i en annan tråd: Vilket instrument tycker ni låter fulast?... Vilket instrument som helst kan låta fult... Förklara istället skillnaden då för mig. Han verkar tycka att detta är SAMMA mening....?!?!?!?! Hur förklarar man detta bäst för honom? Han förstår inte att den första meningen är en fråga och den andra ett påstående. Dessutom är ju "fult" inte samma sak som "fulast". Han hävdar att han fått en massa PM om detta som står på hans sida. Jag tycker han ska sluta skicka PM till sig själv... 🙂 Redigerat 6 februari 2007 av musik
Overkill Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Förlåt, visste inte åt vilket håll jag skulle nysa så det blev här i skräptråden. Vadå skräptråd? 🙂
Micke H Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Ove Centli är en av dom här på forumet som jag inte lyssnar så mycket på. 😳 (Vilka dom andra är, säger jag inte... 🙂 )
Micke H Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Yo, Chroma! Du har inte en tamburin liggandes hemma som Pazo kan få ut sina aggressioner på på fredag? 🙂 Nää... 😳 Hmmm... Trasha inte min lägenhet! 😱 Boxningsboll? Pistol till något PC/konsol-spel? Kuddar? 😱
Recommended Posts