ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Så irriterande att jag inte kan se de där bilderna pga jobbets filter. 😕 Oroa dig inte, det var inget särskilt, bara en hårdrockande japan. 😉 I originalvideon säger han också, med stooor japanskt uttal: "So energy, so power!" 😆 😆 Får kolla när jag kommer hem. Japaner med knackig engelska är kul.
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fan, det finns så mycket! Vill du ha lite visdom i livet, lär dig några Simpsons-citat! 😉 Den här kunde jag inte utantill och fick lov att slå upp... Leonard Nimoy: Hello. I'm Leonard Nimoy. The following tale of alien encounters is true. And by true, I mean false. It's all lies. But they're entertaining lies. And in the end, isn't that the real truth? The answer is: No. :A
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Så irriterande att jag inte kan se de där bilderna pga jobbets filter. 😕 Oroa dig inte, det var inget särskilt, bara en hårdrockande japan. 😉 I originalvideon säger han också, med stooor japanskt uttal: "So energy, so power!" 😆 😆 Får kolla när jag kommer hem. Japaner med knackig engelska är kul. Den jag postade har inget ljud, det är bara en animerad bild, och jag hittar inte den videon på youtube... 🙁 Rolig är den i alla fall! 😆
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fan, det finns så mycket! Vill du ha lite visdom i livet, lär dig några Simpsons-citat! 😕 Den här kunde jag inte utantill och fick lov att slå upp... Leonard Nimoy: Hello. I'm Leonard Nimoy. The following tale of alien encounters is true. And by true, I mean false. It's all lies. But they're entertaining lies. And in the end, isn't that the real truth? The answer is: No. :A Klockren! 😉
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 WÖÖÖ! WÖÖÖ! När kommer du på fredag, Paz? Du måste komma tidigt så vi hinner förkröka innan Carmen. 🙂
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Och du Lynxo också. När kan du komma förbi? Jag kan flexa på fredag så att jag är hemma tidigt. (så hinner jag städa upp all skit också 🙂 )
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 WÖÖÖ! WÖÖÖ! När kommer du på fredag, Paz? Du måste komma tidigt så vi hinner förkröka innan Carmen. 😎 Jag slutar klockan 12 faktiskt! Om jag inte drar hem efter skolan så kan jag väl ta en buss eller något vid 13 eller 14 eller något sånt 🙂
Overkill Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 WÖÖÖ! WÖÖÖ! När kommer du på fredag, Paz? Du måste komma tidigt så vi hinner förkröka innan Carmen. 🙂 Jag slutar klockan 12 faktiskt! Om jag inte drar hem efter skolan så kan jag väl ta en buss eller något vid 13 eller 14 eller något sånt 🙂 Kul! Min buss är framme typ 10 över aldrig. 😎
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 HELVETE!!! KUKGLAS! 🙂 Råkade precis välta ett glas från skrivbordet... nui ligger det glas överallt på golvet!! 😎
Overkill Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 HELVETE!!! KUKGLAS! 🙂 Råkade precis välta ett glas från skrivbordet... nui ligger det glas överallt på golvet!! 😎 🙂
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Blev ju tvungen att dammsuga nu. aja. fick iaf det gjort 😎
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Ja jävlar! 😎 Aron hade en inspelning på våran sissta låt på spelningen. Fyyyfan va fet den låten är 🙂
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fredag råkar vara en dag jag är ledig, så jag kan komma när som helst! 🙂
Pazo Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fredag råkar vara en dag jag är ledig, så jag kan komma när som helst! 😄 Vad vi ska leka då! 🥰 Synd bara att det inte finns ett trumsett å lite guror att jamma med 🙂 🙂
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fredag råkar vara en dag jag är ledig, så jag kan komma när som helst! 😄 Vad vi ska leka då! 🥰 Synd bara att det inte finns ett trumsett å lite guror att jamma med 🙂 🙂 😄
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Jävlar vad tidiga ni blir. Men det är bra. Jag får jobba hårt som fan nu i veckan så att jag kan smyga iväg tidigare på fredag. Say what, jag har ju 4 guror och en mandolin för fan. 🙂
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Vad vi ska leka då! 🙂 Sugen på nåt speciellt? 🙂 Vi kan leka dricka-bärs-och-lira-Mario-Kart-leken! 🥰
Dingbats Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Cp. Helt plötsligt kan jag inte öppna ett textdokument.
Recommended Posts