Emulator Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Men det kan vara mindre kul om man slitit med att göra saker rätt för att undvika pinsamma misstag eller liknande och sedan kommer någon och ändrar i det man skrivit. 😉 givetvis....borde ju dynas att man ändrat OM man vill...text korta av ngt eller liknande ?
Pazo Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Fy sattygshelvete Vad är det nu då? 😉 De här sakerna folk kallar för flickor. 😄 I hear ya 🙂
Krokodil Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Fy sattygshelvete Vad är det nu då? 😄 De här sakerna folk kallar för flickor. problemos? 🙁 Jao, kan man väl säga. 😄 Paz 🙁
Pazo Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Fy sattygshelvete Vad är det nu då? 😄 De här sakerna folk kallar för flickor. problemos? 🙁 Jao, kan man väl säga. 🙁 Paz 🙁 krockan 🥰 hur blire med lägenheten nu? 😄
Krokodil Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Fy sattygshelvete Vad är det nu då? 😄 De här sakerna folk kallar för flickor. problemos? 🙁 Jao, kan man väl säga. 🙁 Paz 🙁 krockan 🥰 hur blire med lägenheten nu? 😄 Får bo kvar till terminen är slut, dvs typ 31 maj. Så det är ju bra 🙂 Sen får vi väl försöka få tag på en annan.
Micke H Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Kricke, stå på dig mot Glaskatten! Jag kanske inte håller med dig i alla åsikter, men du blir verkligen påhoppad i Melodifestival-tråden... 😄
Micke H Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 😄 Har inte din mamma lärt dig att om du gör grimaser för ofta, så kan du fastna i samma grimas? 😄
ChromaWoods Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Nu är min låt klar! 😄 Så nu får du veta var det blev för text, Overkill. Fast du gillar ju inte dunka-dunka så du får stå ut de första 5 sekunderna, sen har du hört hela texten. 😄
Emulator Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Chroma! bra låt! texten låter som du träffat ngn som kryper dig under skinnet på msn 😄
ChromaWoods Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 (redigerat) Chroma! bra låt! texten låter som du träffat ngn som kryper dig under skinnet på msn 😄 Man tackar! Haha, ja.... man kan väl se det lite som: "Jäklar vad jag skulle kunna låta mig förföras av henne. Men hon är fel. Måste övertala mig själv om att aldrig träffa henne i verkligheten" 😄 Redigerat 4 februari 2007 av ChromaWoods
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Menar ni allvar? Ingen har skrivit i tråden på över 9 timmar! 🙂 ....eller är detta Längsta-fria dagen? Isåfall gjorde jag just en tabbe.
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 (redigerat) Menar ni allvar? Ingen har skrivit i tråden på över 9 timmar! 🙂 ....eller är detta Längsta-fria dagen? Isåfall gjorde jag just en tabbe. Jag ska inte göra samma misstag! 😄 EDIT: Doh! Redigerat 5 februari 2007 av Lynxo
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Menar ni allvar? Ingen har skrivit i tråden på över 9 timmar! 🙂 ....eller är detta Längsta-fria dagen? Isåfall gjorde jag just en tabbe. En sån dag existerar bara i teorin... 😄
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fan vad svårt det ska vara att få praktikplats... 😉 Ingen här som jobbar på en webbyrå som söker praktikanter...? 😕
ChromaWoods Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Så irriterande att jag inte kan se de där bilderna pga jobbets filter. 😉
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Så irriterande att jag inte kan se de där bilderna pga jobbets filter. 😕 Oroa dig inte, det var inget särskilt, bara en hårdrockande japan. 😉 I originalvideon säger han också, med stooor japanskt uttal: "So energy, so power!" 😆
Overkill Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Undrar om denna regel gäller här... 😆 Och förresten, jag VET att någon kommer förvanska detta citat som svar på det! 😉 VA I? 😆 Lipsillar 😕
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 She wrote upon it: Return to sender, address unknown. No such number, no such zone. Satan vad det svänger här på morgonen... 😉
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Homer-sexual? 😉 Maybe you all are homosexuals, too!
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Homer-sexual? 😉 Maybe you all are homosexuals, too! I like my beer cold, my TV loud and my homosexuals flaming.
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Homer-sexual? 😉 Maybe you all are homosexuals, too! I like my beer cold, my TV loud and my homosexuals flaming. 😕
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Homer-sexual? 😉 Maybe you all are homosexuals, too! I like my beer cold, my TV loud and my homosexuals flaming. 😕 You're coming home with me! Yes, colonel...
Pico Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Homer-sexual? 😉 Maybe you all are homosexuals, too! I like my beer cold, my TV loud and my homosexuals flaming. 😕 You're coming home with me! Yes, colonel... LOL
Micke H Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 Fan, det finns så mycket! Vill du ha lite visdom i livet, lär dig några Simpsons-citat! 😉
Recommended Posts