Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Hmm, visst är den olik den andra? Varför finns det två?

Först är det ju den vanliga (inte den du postade), men sen gjorde Linus om den så att den skulle passa med MSN-smileysarna, samma nyans och storlek. :rolleyes:

Jaha där ser man.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy sattygshelvete

Vad är det nu då? 😛

De här sakerna folk kallar för flickor.

problemos? 😄

undras förresten vem som anmätl felciteringar i längsta.....har någon tagit illa upp eller missuppfattat syftet???

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

undras förresten vem som anmätl felciteringar i längsta.....har någon tagit illa upp eller missuppfattat syftet???

😛

K9 blev arg på mig när jag felciterade honom nyligen, det var tydligen nån öm punkt jag råkade komma åt som jag inte visste om...

Link to comment
Dela på andra sajter

undras förresten vem som anmätl felciteringar i längsta.....har någon tagit illa upp eller missuppfattat syftet???

😄

K9 blev arg på mig när jag felciterade honom nyligen, det var tydligen nån öm punkt jag råkade komma åt som jag inte visste om...

jaha, ok, det är väl det som är svårt med sånt och typ ironi.....man vet ju inte hur det tolkas! Lite synd dock, vissa felciteringar kunde ju vara roliga 🙂

menmen, i sak tycker jag det är bra konstigt att det huvud taget går att ändra...utan att det syns! typ ändrat = röd text etc...

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...