ChromaWoods Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)3 medlem(mar): Olsberg, ChromaWoods, Dingbats 😕
Overkill Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Hmm, visst är den olik den andra? Varför finns det två? Först är det ju den vanliga (inte den du postade), men sen gjorde Linus om den så att den skulle passa med MSN-smileysarna, samma nyans och storlek. 😕
Overkill Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)3 medlem(mar): Olsberg, ChromaWoods, Dingbats 😕 Kusten är klar nu! 😕 Förresten, varför säger man "kusten"? Kusten är ju vid vattnet 😕
ChromaWoods Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Hmm, visst är den olik den andra? Varför finns det två? Först är det ju den vanliga (inte den du postade), men sen gjorde Linus om den så att den skulle passa med MSN-smileysarna, samma nyans och storlek. Jaha där ser man.
Micke H Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)3 medlem(mar): Olsberg, ChromaWoods, Dingbats Känns tryggt att veta att Han vakar över oss.
Micke H Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Undrar om denna regel gäller här... 😆 Och förresten, jag VET att någon kommer förvanska detta citat som svar på det!
Dingbats Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Undrar om denna regel gäller här... 😆 Och förresten, jag VET att någon kommer förvanska detta citat som svar på det! 😄 HAHA! Där letade du förgäves efter ett felcitat va?
Krokodil Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Fy sattygshelvete Vad är det nu då? 😛 De här sakerna folk kallar för flickor.
Emulator Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Fy sattygshelvete Vad är det nu då? 😛 De här sakerna folk kallar för flickor. problemos? 😄 undras förresten vem som anmätl felciteringar i längsta.....har någon tagit illa upp eller missuppfattat syftet??? 😎
Dingbats Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 undras förresten vem som anmätl felciteringar i längsta.....har någon tagit illa upp eller missuppfattat syftet??? 😛 K9 blev arg på mig när jag felciterade honom nyligen, det var tydligen nån öm punkt jag råkade komma åt som jag inte visste om...
Fidden Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Hej FIdden! hejhej pazo. Köpte en wii igår, så jag har spelat zelda hela helgen och varit lite frånvarande 🙂
Emulator Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Hej FIdden! hejhej pazo. Köpte en wii igår, så jag har spelat zelda hela helgen och varit lite frånvarande 😄 told you so 😉
Emulator Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 undras förresten vem som anmätl felciteringar i längsta.....har någon tagit illa upp eller missuppfattat syftet??? 😄 K9 blev arg på mig när jag felciterade honom nyligen, det var tydligen nån öm punkt jag råkade komma åt som jag inte visste om... jaha, ok, det är väl det som är svårt med sånt och typ ironi.....man vet ju inte hur det tolkas! Lite synd dock, vissa felciteringar kunde ju vara roliga 🙂 menmen, i sak tycker jag det är bra konstigt att det huvud taget går att ändra...utan att det syns! typ ändrat = röd text etc... 😉
Pico Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Men det kan vara mindre kul om man slitit med att göra saker rätt för att undvika pinsamma misstag eller liknande och sedan kommer någon och ändrar i det man skrivit. 😉
Recommended Posts