Pico Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 🙂 Bort från mig, din gula smiley-gubbe! 😠 😄 Eller uhm... jag menar.. 😄🙂
Micke H Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 😄 Bort från mig, din gula smiley-gubbe! 😠 😄 Eller uhm... jag menar.. 🙂🙂 Här tror man att man känner någon... 🙁 DIN KINES! 😄
Micke H Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 That outfit makes you look like a homosexual! Homer-sexual? 😠
Pico Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 That outfit makes you look like a homosexual! Homer-sexual? 😠 Inte det svar jag hoppats på, men då du säger Homer-sexual så är du i rätt kommun i varje fall. 😄
Micke H Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 That outfit makes you look like a homosexual! Homer-sexual? 😕 Inte det svar jag hoppats på, men då du säger Homer-sexual så är du i rätt kommun i varje fall. 😕 Jag hade glömt svaret, så jag drog till med en annan! 😕
ChromaWoods Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Fanndå. Här börjar man MSN:a med en aaaaas-söt tjej, bara för att upptäcka att hon är totalt humorbefriad. Vilket waste! Måste hon vara så jädra söt om hon ändå bara ska vara tråkig? 😕
Overkill Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Låten är ju typ klar nu! 😕 Med tre solon 😕 Fast jag måste komma på något bra mellan slutet och sista refrängen 😕
Dingbats Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Låten är ju typ klar nu! 😕 Med tre solon 😕 Fast jag måste komma på något bra mellan slutet och sista refrängen 😕 Det vore rätt snyggt om gitarrerna klingade ut på sista ackordet i refrängen där du vet, och så typ efter två takter började trummorna köra ett ridekomp i åttondelar, och basen kommer in efter en takt med introbasgången, och sen kommer alla andra instrument in igen och pumpar på i ökande tempo och så slutar det helt tvärt.
Pazo Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Riiight heeerreee riiight nooow! Nothing is impossiible! 😕
Overkill Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Låten är ju typ klar nu! 😕 Med tre solon 😲 Fast jag måste komma på något bra mellan slutet och sista refrängen 😕 Det vore rätt snyggt om gitarrerna klingade ut på sista ackordet i refrängen där du vet, och så typ efter två takter började trummorna köra ett ridekomp i åttondelar, och basen kommer in efter en takt med introbasgången, och sen kommer alla andra instrument in igen och pumpar på i ökande tempo och så slutar det helt tvärt. Det är inga trummor med ju 😕
ChromaWoods Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 😕 fast det där är ju Linus MSN-version... 😕 Och? 😕
ChromaWoods Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Hmm, visst är den olik den andra? Varför finns det två?
Recommended Posts