ChromaWoods Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Ash. Jag får knata ner och handla lite då. Det ska ju vara tortillabröd som man gör wraps av! Sååå gott! 😄
tordA Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 hellre blött och varmt än kallt och tort ! ute... alltså !
Pazo Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 smakar den bättre än regular? jävligt dyr? relativt kanske.....billigare än sprit 😄 Japp! Smakar lite sötare å smaker typ mer mjölk tycker jag. den vanliga är för vattning. Kostar dock 12 spänn :/
Pazo Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 hellre blött och varmtän kallt och tort ! ute... alltså ! Näähää.. För äre kallt kan man alltid klä på sig. är det blött är det jobbigt å smuttsigt. Mina nya skor blev ju smittsiga igår 😄
Linus Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 lltså det är helt sjukt vad Arlas låglaktosmjölk är god... Häll en gnutta socker i mjölken? Borde vara lite billigare i längden.
Pazo Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 lltså det är helt sjukt vad Arlas låglaktosmjölk är god... Häll en gnutta socker i mjölken? Borde vara lite billigare i längden. Nej det blir det inte allas om jag ska springa runt med diarre hela tiden och på så vis förstöra mina tarmar å sen få operera å sen få ha stomipåse :A
Linus Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 lltså det är helt sjukt vad Arlas låglaktosmjölk är god... Häll en gnutta socker i mjölken? Borde vara lite billigare i längden. Nej det blir det inte allas om jag ska springa runt med diarre hela tiden och på så vis förstöra mina tarmar å sen få operera å sen få ha stomipåse :A Jasåja, visste inte att du var laktosintolerant. Det lät som du bara drack den för smakens skull. 😄
Linus Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Nu drar jag. Hej på er! (Jag tippar på att Anna Book och Tommy Nilsson går vidare ikväll)
Overkill Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 (redigerat) 😄 Socker i mjölken... Du är påhittig du Linus! Redigerat 3 februari 2007 av Overkill
Uozon Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 nån som minns? http://www.youtube.com/watch?v=Rlbp1cG_2x8
ChromaWoods Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Fan. Har fortfarande inte masat mig ner till affärn... Börjat på en ny låt igen. 😄 men nu så.
Overkill Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Fan. Har fortfarande inte masat mig ner till affärn... Börjat på en ny låt igen. 😄 men nu så. Du kan få bröd av mig om du vill, jag har ett par över. Hoppas att de räcker!
Overkill Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Nu är snart tacosarna klara!! Wohoo!! Nu blev jag hungrig.
ChromaWoods Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Uuusch vad besviken man blev på Addis B W då! Shiiiiit vad surt det lät...
ChromaWoods Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 hmmm... behöver en effektfull one-liner till en låt. står still i huvet....
Overkill Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 hmmm... behöver en effektfull one-liner till en låt. står still i huvet.... Your mom is my wife - face it.
ChromaWoods Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 hmmm... behöver en effektfull one-liner till en låt. står still i huvet.... Your mom is my wife - face it. haha, hade jag inte redan kommit på en så kanske! det ska tydligen vara det mest förolämpande man kan säga till japaner har jag hört. eller typ: du är min son! - vilket underförstått betyder att din mamma är en sån lättfotad slyna att vem som helst skulle kunna vara din far, inklusive jag. 😮
Overkill Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 hmmm... behöver en effektfull one-liner till en låt. står still i huvet.... Your mom is my wife - face it. haha, hade jag inte redan kommit på en så kanske! det ska tydligen vara det mest förolämpande man kan säga till japaner har jag hört. eller typ: du är min son! - vilket underförstått betyder att din mamma är en sån lättfotad slyna att vem som helst skulle kunna vara din far, inklusive jag. 😮 Haha 😛 Den frasen borde man lära sig på japanska! Vad kom du på då? 😎
ChromaWoods Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 (redigerat) Vad kom du på då? 😛 Det blir kännt när jag postar låten på demoavdelningen. 😎 Den här gången blir det hårt komprimerad agressivt pumpande dunka-dunka. Som vanligt har jag ingen jäkla aning om vilken genre den tillhör. 😮 Om man är riktigt flitig så blir den klar inatt eller imorrn. Redigerat 3 februari 2007 av ChromaWoods
Overkill Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Jag gillar inte dunka-dunka! Jag gillar mer ||:dunka-dunka-tick-dunk-dunka-dunka-tick-dunk:|| 😮
Recommended Posts