Dingbats Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Nå, vad säger vi... dags för lite OC HC kanske? Ja, eller lite YH DC. Eller BB SL. Eller, och den här känns nog lite oväntad, lite UG SA.
Emulator Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Neosus är Jesus IRL. every one is jesus -di leva
Pico Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Neosus är Jesus IRL. every one is jesus -di leva 😆
ChromaWoods Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Jesus finns inte 😆 Det är tomten du tänker på. 😆
Pazo Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Om du med shclager mena bjudvodka och tacos så ja! 😆
Emulator Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Jesus finns inte 😆 you dont know that. Lika lite som vi vet att det finns chokladdrivana raketer i cyugnus beta. Får man gissa fritt håller jag med dig. Finns han så är han väl jävligt gammal? 😆
Pazo Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 lltså det är helt sjukt vad Arlas låglaktosmjölk är god...
Emulator Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 smakar den bättre än regular? jävligt dyr? relativt kanske.....billigare än sprit 😆
Emulator Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Varför dricka mjölk när det finns öl? 😄 a point, indeed.... men, det blir så jävla äckligt med öl i kaffet :/
Pico Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Varför dricka mjölk när det finns öl? 😄 a point, indeed.... men, det blir så jävla äckligt med öl i kaffet :/ Ungefär lika äckligt som med mjölk i kaffet kan jag tänka mig. 😉
Emulator Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 nice one 😄 Bättre med mjöl än utan, för man kan svepa en kaffe innan möten på jobbet, och sen ta med sig en kopp in. Sen gillar jag vuxenvälling också. (ja, latte dårå) 😉
ChromaWoods Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Vågar man käka köttfärs som legat i frysen i typ ett år? Blev inspirerad av taco-snacket här ovan. 😄
Emulator Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Vågar man käka köttfärs som legat i frysen i typ ett år? Blev inspirerad av taco-snacket här ovan. 😄 m.....njaej......tror inte det köttfärs är det som mest orsakar rennenscheisse tror jag. :/ fast taco e ju jävligt gott..kanske värt det ? 😉
Recommended Posts