Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Fattar inte det. Får alltid samma typ av spybots på min dator.

Tycker både Spywareblaster och Spybot S&D's immuniseringsfunktion borde skydda mot dem.

Postat

hej. era fffffittor. jag har varit på soFo. på Nada!!! vi tog en springnota på två flarror vin och lite öl!!! :rolleyes: faaaan nu hamnar man väl i helvetet. Lena var sååå jävla mysig. uuuooow..

Postat
hej. era fffffittor. jag har varit på soFo. på Nada!!! vi tog en springnota på två flarror vin och lite öl!!! :rolleyes: faaaan nu hamnar man väl i helvetet. Lena var sååå jävla mysig. uuuooow..

😳

Postat

😳

det blev en billig kväll iaf! 😄:D:D:

musik (oregistrerad)
Postat

Den vill vi höra.

Sen.

:rolleyes:

Postat
kul, då blir det ju kul att gå dit nästa gång?

:rolleyes:

får nog vänta några månader innan nästa gång 😳

eller blondera håret?

😄

Postat
Det verkar som att jag alltid går och lägger mig först och går upp först. God morgon allihopa! 😛

Njäe, jag vaknade redan vid 8-tiden. 😎

.. bara för att jag är van vid att gå upp vid 5.45 på mornarna.. :/

Postat
Nån som ska se Melodijippot ikväll?

Tyvärr ska jag det.

jodå, blir väl så illa tvungen. kasnske kan smyga på sig mp3-spelaren och hälla i sig vin istället?

brukar tycka geniunt illa om jippot....men de som är med har väl eg lyckats bättre än 99% av alla här på forumet 🤪

Skål på er för i afton!

Postat

Men det är ju inte nog med EN kväll om året man ska behöva stå ut med det, det är ju hur många gånger blir det... fyra deltävlingar + andra chansen + final + stora europeiska = SJU förstörda helger om året... 🤪

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.