D Vibe Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Fattar inte det. Får alltid samma typ av spybots på min dator. Tycker både Spywareblaster och Spybot S&D's immuniseringsfunktion borde skydda mot dem.
ChromaWoods Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 hej. era fffffittor. jag har varit på soFo. på Nada!!! vi tog en springnota på två flarror vin och lite öl!!! faaaan nu hamnar man väl i helvetet. Lena var sååå jävla mysig. uuuooow..
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 hej. era fffffittor. jag har varit på soFo. på Nada!!! vi tog en springnota på två flarror vin och lite öl!!! faaaan nu hamnar man väl i helvetet. Lena var sååå jävla mysig. uuuooow.. 😳
ChromaWoods Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 hej. era fffffittor. jag har varit på soFo. på Nada!!! vi tog en springnota på två flarror vin och lite öl!!! faaaan nu hamnar man väl i helvetet. Lena var sååå jävla mysig. uuuooow.. 😳 det blev en billig kväll iaf! 😄:D:D:
Emulator Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 kul, då blir det ju kul att gå dit nästa gång?
ChromaWoods Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 kul, då blir det ju kul att gå dit nästa gång? får nog vänta några månader innan nästa gång 😳
Overkill Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Håller på med en ny låt nu! Blir ganska bra, piano och akustisk gitarr!
Emulator Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 kul, då blir det ju kul att gå dit nästa gång? får nog vänta några månader innan nästa gång 😳 eller blondera håret? 😄
Pazo Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 HÄÄÄÄÄJ! 😳😄 Fetingröj blevre ikväll! 😮 köpte ett paket Fil å ett paket K-Secial flingor nu i statoil precis innan jag kom hem
Dingbats Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Det verkar som att jag alltid går och lägger mig först och går upp först. God morgon allihopa! 😎
D Vibe Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Det verkar som att jag alltid går och lägger mig först och går upp först. God morgon allihopa! 😛 Njäe, jag vaknade redan vid 8-tiden. 😎 .. bara för att jag är van vid att gå upp vid 5.45 på mornarna.. :/
Dingbats Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Nån som ska se Melodijippot ikväll? Tyvärr ska jag det.
Overkill Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Nä, ingen schalger här inte! Men snart är det herrarnas Super-G! 😎
Emulator Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Nån som ska se Melodijippot ikväll? Tyvärr ska jag det. jodå, blir väl så illa tvungen. kasnske kan smyga på sig mp3-spelaren och hälla i sig vin istället? brukar tycka geniunt illa om jippot....men de som är med har väl eg lyckats bättre än 99% av alla här på forumet 🤪 Skål på er för i afton!
Dingbats Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Men det är ju inte nog med EN kväll om året man ska behöva stå ut med det, det är ju hur många gånger blir det... fyra deltävlingar + andra chansen + final + stora europeiska = SJU förstörda helger om året... 🤪
Pico Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Jag förstår inte riktigt vad Addis Black Widow gör i festivalen... så jag blir nästan tvungen att se. 🤪
Micke H Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 UTS, OST, ÖST, AST, *host*... Ny, skitbra låt på gång! 🤪🙂
Micke H Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Flood control is enabled on this board, please wait 20 seconds before UTS:ing again. 🤪
Overkill Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Micke, in på MSN! Du måste höra min nya låt, även fast du inte vill! 🤪
Micke H Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Overkill viskar snuskiga ord till mig över MSN. 🤪
Recommended Posts