Dingbats Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Nä hörni, om vi skulle ta och köra en längsta-fri dag nån gång?
Pico Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Nä hörni, om vi skulle ta och köra en längsta-fri dag nån gång? Get real! 😱
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Nä hörni, om vi skulle ta och köra en längsta-fri dag nån gång? Get real! 😱 😮
Pazo Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 IF IT GOES ON LIKE THIS! I WILL STICK A SPOON INTO ME RIGHT EYE! AND SHUT MY LEFT AN SLIT ME THROAT! 😄 :D
Pazo Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 I still belive in your eyes There is no choice i belong to your life! hihihi..l UTS UTS UTS UTS 😄
Dingbats Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 (redigerat) Nu ska jag: - Bajsa EDIT: CHECK! - Lyssna på en skiva Redigerat 2 februari 2007 av Dingbats
Pazo Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 JÄLLA FETINGRÖJJ!!!! JAG Å RASSE HAR LETAT FRAM LÅTAR SOM BRUKAR SPELAS PÅ VÄRMLANDS!! ASFEEETA FESTLÅTAR!!! 😄 :D 😛😄 ;😄 UTS UTS UTS FEEEST! MÅSTE FAN KNÄCKA EN ÖKL NU ANNARS DÖR JAG!! 😄
Pazo Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 HEj din norrlänska Neosus som snart ska ner en sväng till stockholm! 😄 Vill du ha en muffins med en kaffe+ 😄
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag fick precis mer presenetr av pappa 😉 Black Sabbath - Black Sabbath Dream Theater - Falling into Infinity Led Zeppelin - Physical Graffiti Queen - A Night At The Opera Red Hot Chili Peppers - By the Way Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium The White Stripes - Elephant och en bok om Black Sabbath 😄 Har jag sagt att jag älskar skivor? 😆
Pico Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Har jag sagt att jag älskar skivor? 😄 Nej, och man får direkt känslan av att du är unik med det på det här forumet. 😆😉
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Har jag sagt att jag älskar skivor? 😄 Nej, och man får direkt känslan av att du är unik med det på det här forumet. 😆😉 🙂
Neosus Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 HEj din norrlänska Neosus som snart ska ner en sväng till stockholm! 😆 Vill du ha en muffins med en kaffe+ 😄 Häj! Ja tack! 😉
Emulator Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag var några timmar sen med första kaffekoppen och får då lida med huvudvärk hela jävla dagen... 😆 oh shit...vet PRECIS hur du har det!!!! Man går upp...slarvar lite, vätnar en/två timmar. känner sig lite seg i huvvet......sen kommer den krypande och HELA dagen är förstörd 😉 Funkar inte alls för mig att gå upp tidigt en hel vecka, å sen fyra timmare senare en lördag......då blir det pannknack. lider med dig broder
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Grattis Overkill! Har sagt det förut iofs... 😳 Bra skivor. White stripes är de enda jag inte kände till.
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Grattis Overkill! Har sagt det förut iofs... 🙁 Bra skivor. White stripes är de enda jag inte kände till. Tack 😳
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 NU KOMMER JAG PÅ SÅDÄR FINA GREJER IGEN! WÄÄÄ!!! 😳
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 ...och här är jag..... eller? Det var längesen du var här i längsta! 😳
Per_a_55 Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 ...och här är jag..... eller? Det var längesen du var här i längsta! 😳 Jo, livet händer och då hinner man int med - hm nåt sånt. Såg att jag halkat ned rejält på listan, måste skärpa mig!
Pico Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag var några timmar sen med första kaffekoppen och får då lida med huvudvärk hela jävla dagen... 🙁 oh shit...vet PRECIS hur du har det!!!! Man går upp...slarvar lite, vätnar en/två timmar. känner sig lite seg i huvvet......sen kommer den krypande och HELA dagen är förstörd 🙁 Funkar inte alls för mig att gå upp tidigt en hel vecka, å sen fyra timmare senare en lördag......då blir det pannknack. lider med dig broder Jo, riktigt illa det där... sånna huvudvärkspiller känns vara helt utan verkan när det är koffeinbristhuvudvärk också. 😳
Per_a_55 Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Nä, nu skall jag leta upp en jävligt bra skiva och lägga mig och lyssna en stund. Var förexten på skivmässa i lördags, hittade 35 skitbra LP!!!
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Nä, nu skall jag leta upp en jävligt bra skiva och lägga mig och lyssna en stund. Var förexten på skivmässa i lördags, hittade 35 skitbra LP!!! Kul! 😄
Recommended Posts