Pazo Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag har precis duschat. har inget käk hemma så jag vet inte ifall jag går te statoil eller drar tidigare till skolan... hmmm
Dingbats Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Sitter och lyssnar på punkfestivalslåtarna nu 😲
ChromaWoods Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Skiter och lyssnar på pungfestivalsflåsarna nu 😲 Är de bra? 😛
Dingbats Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Skiter och lyssnar på pungfestivalsflåsarna nu 😲 Är de bra? 😛 Genomsnittsbetyg... 5/10, typ. Eller 6/10.
Pazo Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jävla kukväder! Mina NYA skor är skitiga och blöta nu 😄
ChromaWoods Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jävla kukväder! Mina NYA skor är skitiga och blöta nu 😄 🙂 Det var ju inge bra.... Men snart ska jag in till SoFo till nån lummig bar och hinka vin. Vi ska förmodligen till Nada. Jäkla soft plejs. Porrigt inrett och mycket relaxad atmosför. 😎
Pazo Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 schööön. ska försöka tvätta dem lite. kör andra skot ikväll! 🙂 Men vi ses om en vecka chroma! 😄
Dingbats Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Argh, jag håller alltid plektrumet så löst att jag tappar det hela tiden! 😄
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag använder nästan aldrig plektrum. Jo, 0.3 mm det händer. Logotyp någon? Någon logotyp?
Dingbats Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag använder nästan aldrig plektrum. Jo, 0.3 mm det händer. Shit, det är ju hur oskönt som helst! Jag kör 1mm så får man lite stabilitet och kontroll, och det låter roligare också.
Pico Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag var några timmar sen med första kaffekoppen och får då lida med huvudvärk hela jävla dagen... 😱
Pazo Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag ska börja att laga till massa sallader! :A :A Börja äta nyttigt och sånt! Köpte tom massa morötter att ha som snacks!
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag ska börja att laga till massa sallader!:A :A Börja äta nyttigt och sånt! Köpte tom massa morötter att ha som snacks! Återigen, varför? 😱 Du är ju inte direkt tjock 😮
Pazo Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag ska börja att laga till massa sallader!:A :A Börja äta nyttigt och sånt! Köpte tom massa morötter att ha som snacks! Återigen, varför? 😱 Du är ju inte direkt tjock 😮 Jag säger som min syrra säger att jag är! Mitt yttre är inte tjockt! men mitt inre är det! Vem vet vilka kolesterål å fetthalter jag har i blodet!
Fidden Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Jag ska börja att laga till massa sallader!:A :A Börja äta nyttigt och sånt! Köpte tom massa morötter att ha som snacks! Återigen, varför? 😱 Du är ju inte direkt tjock 😮 för att man mår bättre?
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Okej, jag ger mig. Ska du dra ner på sprit och sånt också? 😱
Pazo Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Ja precis! Man mår bättre också! har levt så sjukt onyttigt ända sen jullovet började. mitt bajs är inte ens som de brukade vara! jag brukade ha så fint bajs. men nu är jag konstig i magen mest hela tiden...
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Ja precis! Man mår bättre också! har levt så sjukt onyttigt ända sen jullovet började. mitt bajs är inte ens som de brukade vara! jag brukade ha så fint bajs. men nu är jag konstig i magen mest hela tiden... ta en bild och sedan http://www.ratemypoo.com ? 😱
Pazo Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Okej, jag ger mig. Ska du dra ner på sprit och sånt också? 😮 Vafan troru om mig pöjk! 😱
Overkill Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Okej, jag ger mig. Ska du dra ner på sprit och sånt också? 😮 Vafan troru om mig pöjk! 😱 Tänkte väl det! 😄
Micke H Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Ja precis! Man mår bättre också! har levt så sjukt onyttigt ända sen jullovet började. mitt bajs är inte ens som de brukade vara! jag brukade ha så fint bajs. men nu är jag konstig i magen mest hela tiden... ta en bild och sedan http://www.ratemypoo.com ? 😱 😮
Recommended Posts