Micke H Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😱 Ähum...din normala sida? Vilken sida visar du oss? 😄
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😄 Vadå din "'normala' sida"? 😱
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Vore förjävla trevligt att träffa någon trevlig tjej också 😱 Ojdå! Du skulle bara veta hur många såna vi är här i längsta! 😮 De flesta här i längsta har väl den sortens "problem" 🙁 Det bara vill sig inte 😄 Jag har också det problemet 😄 Ikväll lite mer tyngre än vanlig också... 😄
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😄 Vadå din "'normala' sida"? 😱 Ja inte fan sitter jag och berättar för henne om mitt piss-handikapp t.ex! 🙁
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😄 Vadå din "'normala' sida"? 😱 Ja inte fan sitter jag och berättar för henne om mitt piss-handikapp t.ex! 🙁 😮
Micke H Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😄 Vadå din "'normala' sida"? 😱 Ja inte fan sitter jag och berättar för henne om mitt piss-handikapp t.ex! 🙁 😮
Dingbats Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😄 Vadå din "'normala' sida"? 😱 Ja inte fan sitter jag och berättar för henne om mitt piss-handikapp t.ex! 🙁 Akta dig så inte jag kommer och berättar för henne! 😮
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😄 Vadå din "'normala' sida"? 😱 Ja inte fan sitter jag och berättar för henne om mitt piss-handikapp t.ex! 🙁 😮 PISSKRIG! 😄
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😄 Vadå din "'normala' sida"? 🙁 Ja inte fan sitter jag och berättar för henne om mitt piss-handikapp t.ex! 😮 Akta dig så inte jag kommer och berättar för henne! 😄 Då är det kört! 😱
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😱 Vadå din "'normala' sida"? 😮 Ja inte fan sitter jag och berättar för henne om mitt piss-handikapp t.ex! 😄 Akta dig så inte jag kommer och berättar för henne! 😄 Då är det kört! 🙁 Vad är det för brud då? 😄 Bor hon långt ifrån dig? 😄
Micke H Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😄 Vadå din "'normala' sida"? 😱 Ja inte fan sitter jag och berättar för henne om mitt piss-handikapp t.ex! 🙁 😮 PISSKRIG! 😄 HELIKOPTERN! 😄
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😄 Vadå din "'normala' sida"? 😱 Ja inte fan sitter jag och berättar för henne om mitt piss-handikapp t.ex! 🙁 😮 PISSKRIG! 😄 Du.... jag vill inte höra något "BLÄÄFFS" inifrån toan när du är hemma hos mig! 😄
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 HAHAHAHAHA!!! Du kommer nog få höra ett... PLump..plump.. blupp blupp... PLUMP!!... 😄 Ett BLÄÄÄFS! kanske hänger på! 😱
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Nu har jag MSN:at med den där trevliga tjejen igen. :A (jaja, jag använde den där smileyn, so fucking what) Jag tror att jag har röjt min "normala" sida lite för tidigt. Fast hon verkar välkomna det. Det är ett gott tecken....... tror jag. 😄 Vadå din "'normala' sida"? 😱 Ja inte fan sitter jag och berättar för henne om mitt piss-handikapp t.ex! 🙁 😮 PISSKRIG! 😄 HELIKOPTERN! 😄 Fast då blir det mer som en såndär galen vattenspridare som ser ut som en jättestor blomma ju 😄
Micke H Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 *Spol* - Åh, helvete, den går inte ner!!! 😄😱 Fan, den svämmar över!!! 🙁😮 😄
Micke H Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Om jag vore du, Chroma, skulle jag låsa dörren och inte öppna den för någon den 9:e. 😛
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Haha, när jag var på läger var det en som bajjade så mycket att det inte gick ner 😛 Så han fick panik och sprang ut och hämtade en jättestor gren och försökte peta ner det 😆 :lol:
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 *Spol* - Åh, helvete, den går inte ner!!! 😆😆 Fan, den svämmar över!!! 😮😮 😄 öhm eeeh.... Chroma?... Du gillar vatten va? 😛
Micke H Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Haha, när jag var på läger var det en som bajjade så mycket att det inte gick ner 😆 Så han fick panik och sprang ut och hämtade en jättestor gren och försökte peta ner det 😆😮 😮😛
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Haha, när jag var på läger var det en som bajjade så mycket att det inte gick ner 😛 Så han fick panik och sprang ut och hämtade en jättestor gren och försökte peta ner det 😆 :lol: HAHAHAHA!!!!! jag måste fan visa en bild en polare tog nere i sweich.. 😮
Micke H Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 😆 www.ratemypoo.com 😆 Glöm att jag provar den länken! 😛
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 http://home.student.uu.se/r/rioc7583/Pics/Bajs.jpg här la jag upp en fin bild!
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 😆 www.ratemypoo.com 😆 Glöm att jag provar den länken! 😛 Overkill, gör den klickbar, ingen kan motstå klickbara länkar! 😮
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 http://home.student.uu.se/r/rioc7583/Pics/Bajs.jpghär la jag upp en fin bild! LOOOL! 😛😆 :lol: Vad hade han ätit? 😮
Recommended Posts