Overkill Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Underbart! Älskling, jag är hemma igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 OMG, det bara händer saker i kroppen nu liksom... 😄😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Dags att vara uppe hela natten då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Underbart! Älskling, jag är hemma igen! Abstinens möjligtvis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Dags att vara uppe hela natten då? JA! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 OMG, det bara händer saker i kroppen nu liksom... 🙂😄 inte bånge.. inte bånge... inte bånge... inte bånge... inte bånge.... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Underbart! Älskling, jag är hemma igen! Abstinens möjligtvis? Du skulle bara veta. Vissa dagar har gått tungt! Tur man har lov nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 OMG, det bara händer saker i kroppen nu liksom... 🥰 🙂 inte bånge.. inte bånge... inte bånge... inte bånge... inte bånge.... 😛 ah, faan. Det sket sig 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Ok....kasta inte för mycket skit nu boys :-) men....egentligen....forumet SKA stängas. "Vem måler en bil som ska skrotas" Kanske skulle försöka stötta i utvecklingen av nya.....det är ju framtiden på studioforum. Förutom ev andra alternativ då *duckar för den förmodade anstormningen av kaffekoppar, pennor och suddigum* btw, undras om det ÄKTA sista inlägget finns kvar...min torsten-flinckpostning i bildleken???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 OMG, det bara händer saker i kroppen nu liksom... 😛 🥰 🙂 inte bånge.. inte bånge... inte bånge... inte bånge... inte bånge.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 ja ja.... Jag vet att det kommer stängas och jag har redan sysslat med en hel del grejer i nya så. Men det kjommer va så jävla skönt att ligga å pressa i LÄngsta tråden/gamlaforumet fram tills dess! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Ska jag skaffa blogg kompisar? Har velat i en vecka nu, och idag så känns det liksom.. JA SKAFFA DEN... men ajg vet inte 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 ja ja.... Jag vet att det kommer stängas och jag har redan sysslat med en hel del grejer i nya så. Men det kjommer va så jävla skönt att ligga å pressa i LÄngsta tråden/gamlaforumet fram tills dess! Ja precis! Som den hade en dödlig sjukdom typ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Ska jag skaffa blogg kompisar? Har velat i en vecka nu, och idag så känns det liksom.. JA SKAFFA DEN... men ajg vet inte 😛 Jag har ju redan sagt jaa! 😄 www.blogg.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Ska jag skaffa blogg kompisar? 😛 Har velat i en vecka nu, och idag så känns det liksom.. JA SKAFFA DEN... men ajg vet inte 😄 Jag har ju redan sagt jaa! 🙂 www.blogg.se Så, om man frågar Pazo på msn hur läget är kommer han bara posta länkar till sin jävla blogg i framtiden? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Ska jag skaffa blogg kompisar? 😛 Har velat i en vecka nu, och idag så känns det liksom.. JA SKAFFA DEN... men ajg vet inte 😄 Jag har ju redan sagt jaa! 🙂 www.blogg.se Så, om man frågar Pazo på msn hur läget är kommer han bara posta länkar till sin jävla blogg i framtiden? 🥰 Haha, förmodligen 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Ska jag skaffa blogg kompisar? 😛 Har velat i en vecka nu, och idag så känns det liksom.. JA SKAFFA DEN... men ajg vet inte 😄 Jag har ju redan sagt jaa! 🙂 www.blogg.se Så, om man frågar Pazo på msn hur läget är kommer han bara posta länkar till sin jävla blogg i framtiden? 🥰 hahahaha... Men alltså! Jag vill mest vara "publikt" sääär 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Ska jag skaffa blogg kompisar? 😄 Har velat i en vecka nu, och idag så känns det liksom.. JA SKAFFA DEN... men ajg vet inte 🙂 Jag har ju redan sagt jaa! 🥰 www.blogg.se Så, om man frågar Pazo på msn hur läget är kommer han bara posta länkar till sin jävla blogg i framtiden? 😛🥰 hahahaha... Men alltså! Jag vill mest vara "publikt" sääär 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 Ska jag skaffa blogg kompisar? 😛 Har velat i en vecka nu, och idag så känns det liksom.. JA SKAFFA DEN... men ajg vet inte 😄 Jag har ju redan sagt jaa! 🙂 www.blogg.se Så, om man frågar Pazo på msn hur läget är kommer han bara posta länkar till sin jävla blogg i framtiden? 🥰 hahahaha... Men alltså! Jag vill mest vara "publikt" sääär 🥰 Räcker det inte med att du visar dig på Uppsalas gator? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 😛😄 Ska jag Ha PAZO som username som vanligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 😄🙂 Ska jag Ha PAZO som username som vanligt? 😛 "Stinkin' n00b" tycker jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 🙂🥰 Ska jag Ha PAZO som username som vanligt? 😄 "Stinkin' n00b" tycker jag... Dumma dig 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 😄 :D Ska jag Ha PAZO som username som vanligt? 😛 "Stinkin' n00b" tycker jag... 😕 Dumma dig 😕 Hej? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 😄 :D Ska jag Ha PAZO som username som vanligt? 😄 "Stinkin' n00b" tycker jag... 😕 Dumma dig 😕 Hej? 😕 Ja? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 jag är jävligt dålig på bloggar.....mm....av ngn anledning gillar jag inte ordet blogg! 😕 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 vafan! pazo.wordpress.com eller pazo.blogg.se !?!? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 😄 :D Ska jag Ha PAZO som username som vanligt? 😛 "Stinkin' n00b" tycker jag... 😕 Dumma dig 😕 Hej? 😕 Hora! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2007 Dela Postat 17 februari 2007 vafan!pazo.wordpress.com eller pazo.blogg.se !?!? 😕 blogg.se såklart! Mycket kortare att referera till samt att sidan är svensk=svenskar som läser 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts