Emulator Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 shit.....denna låte tyckte jag va kanon...heh_) http://www.youtube.com/watch?v=UqObLXW57c8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 shit.....denna låte tyckte jag va kanon...heh_) http://www.youtube.com/watch?v=UqObLXW57c8 Att den som har lagt upp den kallar sig TouchMan65 gör inte saken mindre skrämmande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 haha! kolla denna, klassiker 😛 http://www.youtube.com/watch?v=C6EAJbB56oQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 vill ha riktigt bra virvlar...hard to find.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Puss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Då är man här igen då... Cola och chokladmuffins. 😄 Nammmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Jag har en lektion vid tio 😉 Men tjaa! 😄 Jag jobbade i pubben idag på smålands igen 😄 Skitkul! 😄 Satt å ölade lite efter de varklart. kom hem nu 🙂 Om jag missar lektrionen har jag en helt värdelös föreläsnig efteråt. så isf lir jag ledig 😱 Förresten! Chroma!!! Jag är ledig på fredag jag också! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 MJÖÖÖÖÖRG! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 MJÖÖÖÖÖD! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 *yawn* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Förresten! Chroma!!! Jag är ledig på fredag jag också! 😉 Det var som tusan. Om jag jobbar på som fan idag så kan jag gå astidigt imorrn kanske. Jag drar 14.00 från jobbet så kan vi ses 14.45 hos mig typ. Vad tycker du? Vi kan väl ses på MSN ikväll? I eftermiddag blir det shopping på systemet! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Nej nu ska jag nog gå till bussen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djubbe Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 nej fan vilken härlig låt!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 I eftermiddag blir det shopping på systemet! 🙂 Måse jag också gå på systemet här i uppsala? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Hej 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 I eftermiddag blir det shopping på systemet! 🙂 Måse jag också gå på systemet här i uppsala? 😳 Måste och måste... du kan ju gå på Klarabergsgatan vid T-centralen? 🙂 Vi har en i Farsta Centrum, men då måste du knalla en bit från där jag bor. Bättre att ta den som ligger vid Centralen tror jag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 hihihi fick precis en ny dator, nytt tangentbord, och en 15" plattskärm 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Linus 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 hihihih Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Grabbar? 🙂 Tror ni det blir dåligt ifall jag kör med två st 15" skärmar? 🙂 Nu har jag en 17" och en 15" båda crt. men jag fick ju en 15" plattskärm nu. Å jag vill nästan ha den som masterskärm för det ser snyggare ut på skrivbordet. Men frågan är ju ifall 15" är för litet till huvudskärm 😄 Aja.. jag kan väl testa 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts