ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Köpte lördagsgodis om ni undrar... 😱😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Ugh, VM i ångest i en vecka nu... Kan inte spåra dess ursprung heller. Du kanske oroar dig över nåt som komma skall? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Ugh, VM i ångest i en vecka nu... Kan inte spåra dess ursprung heller. Du kanske oroar dig över nåt som komma skall? 😲 Jag vet vad det är! Pico, du är ju såklart orolig för att jag ska bryta benen imorgon när jag ska åka skidor! Aww, vad snäll du är! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 ALltså, det där var bara ett patetiskt sätt att säga krya på dig/tycker synd om dig/jobbigt, typ 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Ugh, VM i ångest i en vecka nu... Kan inte spåra dess ursprung heller. Du kanske oroar dig över nåt som komma skall? 😲 Jao... satte mig ned och funderade ett tag och jag tror jag har lyckats sätta fingret på det. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 (redigerat) ALltså, det där var bara ett patetiskt sätt att säga krya på dig/tycker synd om dig/jobbigt, typ 😲 Jodå... det går nog över. Inte första gången jag bråkar med mig själv. 😱 Redigerat 7 februari 2007 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Ugh, VM i ångest i en vecka nu... Kan inte spåra dess ursprung heller. Du kanske oroar dig över nåt som komma skall? 😲 Jao... satte mig ned och funderade ett tag och jag tror jag har lyckats sätta fingret på det. 😱 Glömt snuset? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Ugh, VM i ångest i en vecka nu... Kan inte spåra dess ursprung heller. Du kanske oroar dig över nåt som komma skall? 😲 Jao... satte mig ned och funderade ett tag och jag tror jag har lyckats sätta fingret på det. 😄 Glömt snuset? Om det vore så enkelt. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Ugh, VM i ångest i en vecka nu... Kan inte spåra dess ursprung heller. Du kanske oroar dig över nåt som komma skall? 😲 Jao... satte mig ned och funderade ett tag och jag tror jag har lyckats sätta fingret på det. 😱 Skönt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Hej? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 trött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 wii fidden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Undra vad som händer om man smälter ner en grahn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Haha, nu kom jag på en sak. Vänta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Vad är det här då? Jo..... ChromaWiids! 😄 Nej fy tusan vad tråkig jag är.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Nej fy tusan vad tråkig jag är.... Wii agree. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Undra vad som händer om man smälter ner en grahn... Det blir pellets... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Hallo i stuen! Hva gjør dere? Hilsen fra et kallt Oslo 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Hallo i stuen! Hva gjør dere? Hilsen fra et kallt Oslo 🙂 Mei forsokker å spille en ny sang i löpe av denne uke. Nå fy fanken så dålig norsk man har.....trots att jag jobbat ihop med norrmän! De kom från örsfold tror jag det hette, nalden, så de va avna att prata så svenskar fattar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Klassikern: 😛 http://www.youtube.com/watch?v=7wMHcpMmV9g&eurl= Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 (redigerat) wii fidden? you bet. 8 timmars arbetsdag, my ass! 8 timmars wii-dag! (bara 4 timmar skola... och tenta om en vecka 😛 ) Redigerat 7 februari 2007 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 wii fidden? you bet. 8 timmars arbetsdag, my ass! 8 timmars wii-dag! (bara 4 timmar skola... och tenta om en vecka 🙂 ) aber...helmut liebt ja knoblauchpfudding????? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 wii fidden? you bet. 8 timmars arbetsdag, my ass! 8 timmars wii-dag! (bara 4 timmar skola... och tenta om en vecka 🙂 ) aber...helmut liebt ja knoblauchpfudding????? 😛 vad för pudding? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Nu på onsdagskvällen, kan alla nördar här behöva lite välproducerade musikvideor med videoeffekter i världsklass. Bara att sitta o mysa med. 😛🙂🙂 http://www.youtube.com/watch?v=LKu_QA8Bn9o Nu signar jag ut för dagen...eller försöker åtminstone....eller kanske har tanke på att göra det. Jaja...ni förstår... So Long Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Nu på onsdagskvällen, kan alla nördar här behöva lite välproducerade musikvideor med videoeffekter i världsklass. Bara att sitta o mysa med. 🙂😛😄 http://www.youtube.com/watch?v=LKu_QA8Bn9o Nu signar jag ut för dagen...eller försöker åtminstone....eller kanske har tanke på att göra det. Jaja...ni förstår... So Long tack ska du ha 😛 hur fan ska man någonsin kunna sova efter den? 🙂 🙂 vitlök fidden, vitlök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Nu på onsdagskvällen, kan alla nördar här behöva lite välproducerade musikvideor med videoeffekter i världsklass. Bara att sitta o mysa med. 🙂 😛 😄 http://www.youtube.com/watch?v=LKu_QA8Bn9o Nu signar jag ut för dagen...eller försöker åtminstone....eller kanske har tanke på att göra det. Jaja...ni förstår... So Long tack ska du ha 😛 hur fan ska man någonsin kunna sova efter den? 🙂 🙂 vitlök fidden, vitlök! Sliskigare får man leta efter. Men detta kan nog få dig på bättre tankar. hon har ju en riktig godnattjazzröst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts