Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1

Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Det blir ingen intervju imorgon 🙂

Vafan.. varför? 🥰

Idag var jag och träffade ett företag som jag jobbat extra för förut. De vill att jag ska börja som utvecklare hos dem! Jag sa ja på en gång! 😆

"Välkommen ombord" sa de. 😱

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🥰😎😎😎

Redigerat av ChromaWoods
Dela på andra sajter

Det blir ingen intervju imorgon 😎

Vafan.. varför? 😎

Idag var jag och träffade ett företag som jag jobbat extra för förut. De vill att jag ska börja som utvecklare hos dem! Jag sa ja på en gång! 😱

"Välkommen ombord" sa de. 🙂

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😎😎😎😎

KUUULLL! 🥰 :wub:

Nä den andra personen kunde inte 😎

Men just att vi är två personer som de ska träffa samtidigt har gett mig intrycket att jag kanske redan är mer eller mindre utvald 😆

Dela på andra sajter

KUUULLL! 😄 :D

Nä den andra personen kunde inte 😎

Men just att vi är två personer som de ska träffa samtidigt har gett mig intrycket att jag kanske redan är mer eller mindre utvald 😳

Hmm.... vi får hoppas det! Så du är klar med pluggandet nu eller vad? 😕

Till mig sa de typ: Vi behöver någon med din kompetens fort som fan, och du står överst på vår lista. ☺️

Dela på andra sajter

Hmm.... vi får hoppas det! Så du är klar med pluggandet nu eller vad? 😕

Till mig sa de typ: Vi behöver någon med din kompetens fort som fan, och du står överst på vår lista. ☺️

Nää 😳 Jag går ju i ettan! 😄 Det är väl någon slags extrajobbs-liknande "tjänst" på deras ungdomsavdelning.

Grattis! 😄

Dela på andra sajter

Heeej... 😆

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😉

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄

Dela på andra sajter

Heeej... 😕

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😛

Känn dig blåst...

Dela på andra sajter

Heeej... 😕

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😛

Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 😄

Dela på andra sajter

Heeej... 😕

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄

Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 😄

jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁

med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛

Dela på andra sajter

Heeej... 😕

jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁

Vad är det för fel på pennorna, som du använde i videon du postade förut? 🙁

Dela på andra sajter

Heeej... 😕

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😄

Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 🙁

De var iof bara EN penna 😛

Dela på andra sajter

Heeej... 😕

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😄

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 🙁

Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 🙁

De var iof bara EN penna 😛

Då blir det svårare... 😄

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.