ThomasJ Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Pazo: Har du den där låten du snackaom i trummmaskintråden? I Love me 808...?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Pazo: Har du den där låten du snackaom i trummmaskintråden? I Love me 808...?! Såklart jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Markörstigen är ju vid vattentornet, typ. Jaha... men jag bor inte i gettot i Lugnet, jag bor i Hästhagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Weeh Weehh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 mjäh mjäh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Jag ska på jobbintervju imorgon 😮 Lycka till! Vad för slags jobb? 🙁 😮 Lokaltidningen ju! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 voff voff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Varför är allt så konstigt idag? Känns som jag drömmer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Ja jävlar vilken kungmat jag lagat! Massa potatisar och en bra bit dött djur! KÄnns som sommar dehär när man grillar sitt döda djur å lagar potatis till det! FYFAN VA GOTT!! MM MMM 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Det blir ingen intervju imorgon 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 (redigerat) Det blir ingen intervju imorgon 🙂 Vafan.. varför? 🥰 Idag var jag och träffade ett företag som jag jobbat extra för förut. De vill att jag ska börja som utvecklare hos dem! Jag sa ja på en gång! 😆 "Välkommen ombord" sa de. 😱 WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🥰😎😎😎 Redigerat 22 januari 2007 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Det blir ingen intervju imorgon 😎 Vafan.. varför? 😎 Idag var jag och träffade ett företag som jag jobbat extra för förut. De vill att jag ska börja som utvecklare hos dem! Jag sa ja på en gång! 😱 "Välkommen ombord" sa de. 🙂 WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😎😎😎😎 KUUULLL! 🥰 :wub: Nä den andra personen kunde inte 😎 Men just att vi är två personer som de ska träffa samtidigt har gett mig intrycket att jag kanske redan är mer eller mindre utvald 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 KUUULLL! 😄 :D Nä den andra personen kunde inte 😎 Men just att vi är två personer som de ska träffa samtidigt har gett mig intrycket att jag kanske redan är mer eller mindre utvald 😳 Hmm.... vi får hoppas det! Så du är klar med pluggandet nu eller vad? 😕 Till mig sa de typ: Vi behöver någon med din kompetens fort som fan, och du står överst på vår lista. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Hmm.... vi får hoppas det! Så du är klar med pluggandet nu eller vad? 😕 Till mig sa de typ: Vi behöver någon med din kompetens fort som fan, och du står överst på vår lista. ☺️ Nää 😳 Jag går ju i ettan! 😄 Det är väl någon slags extrajobbs-liknande "tjänst" på deras ungdomsavdelning. Grattis! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Grattis, Chromis. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Grattis, Chroma! Nu ska jag gå och duscha så jag blir fräsch och fin 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Heeej... 😆 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😉 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😛 Känn dig blåst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😛 Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄 Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 😄 jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁 med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄 Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 😄 jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁 med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛 Vad är det för fel på pennorna, som du använde i videon du postade förut? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😄 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄 Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 🙁 jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁 med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛 Vad är det för fel på pennorna, som du använde i videon du postade förut? 🙁 De var iof bara EN penna 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Heeej... 😕 Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😄 Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 🙁 Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 🙁 jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁 med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛 Vad är det för fel på pennorna, som du använde i videon du postade förut? 🙁 De var iof bara EN penna 😛 Då blir det svårare... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Jaa 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Hej 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Hej 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Godnatt 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Satan i gatan va lång den blivit 😆 Jaaaaa, tråden alltså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Och längre kan (ska) den bli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 God natt! 😐😑😏😎😆😉😛☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts