Pazo Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 😏 så, över till nåt helt annat; Hur skulle man bete sig för att sampla ljudet av det stromiga vädret ute? stoppa in en mick i ett puffskydd stort som rosersberg? OJ vad det blåser Stå så att du har vinden i ryggen och micken vid magen. sådär. klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 oj vad skumt. Tittade precis ut och allting är dödsstilla! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 oj vad skumt. Tittade precis ut och allting är dödsstilla! 😏 Fan vad läskigt. Precis när jag läste ditt inlägg, slutade det regna och blåsa här med. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 har det slutat blåsa? Jaja, slipper man gå ut då! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Alltså...lite pinsamt är det... har precis spenderat ett bra tag inne på grooming.se å kollat ansiktsbehandlingskrämer....mina tar nosg slut om ett tag så jag behövde nya... lite ghey kanske 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Å jag har beslutskval! så jälla ghey! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Bra idé fösöker att sampla det mesta nuförtiden. Nyårsraketerna blev mindre lyckade :/. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Wöööh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Är det bikarbonat i mandelkubbar? Jag får så jävla ont i magen av dem. Ändå har jag bara ätit 9... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Nä, det början nog fan gå för långt...De e lite ghey att jag är inne å kollar på kilsminket!! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 bläääää Fan vad jag hata sånthär... Bara sovit tre timmar 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Gomorron, jag har sovit 7 timmar! Vände tillbaks dygnet i helgen 😠 (blev en väldigt tråkig helg dock...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 själv har jante sovt alls!! 😠 ska ringa polisen om tio minuter o klaga på min p-bot.. ska bli intressant!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 själv har jante sovt alls!! 😠 ska ringa polisen om tio minuter o klaga på min p-bot.. ska bli intressant!!! p-boten anna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Jag gick och lade mig vid tvåtiden och gick upp sex...och ändå är jag pigg! 😠 Då är man utvilad... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Vad ska man hitta på idag då för att bli trött ikväll och inte felvända dygnet igen? Ska nog knalla iväg och skaffa studentliteratur tror jag... och kanske, KANSKE skriva en labrapportsretur. Usch, får ångest av att skolan börjar på onsdag igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Jag har jobbigt Actionscript att lära mig...förvisso roligare än Javascript/DOM, men ändå svårt... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Bra idé fösöker att sampla det mesta nuförtiden. Nyårsraketerna blev mindre lyckade :/. Mina blev också bara sådär.... eller ja, något kan man nog använda dem till. Kanske. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 själv har jante sovt alls!! 😆 ska ringa polisen om tio minuter o klaga på min p-bot.. ska bli intressant!!! p-boten anna? jepp.. 2 ggr 450 :- galet arg jag blev då!? nu rök min chans att lägga mina slantar på nåt skoj!! 😏😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 CLICK ME, damn it! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Allt väl i halvtidsvilan, Löken? 😏 (Ja jag antar att trådarna bara vilar, annars borde de väl ha hamnat i sopkorgen direkt?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
davidkastlund (oregistrerad) Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 hmmm Satt inne i tentasalen. tittade på tentan... okej dehär går nog inte bra... skrev lite sen kommer det! Ont i magen!! blääää!! Forutom det förmår hjärnan inte att tänka på bara tre timmars sömn. så det gick ju ehh.. ja. satt två timmar utan att göra så mkt. Nu sitter jag här i en datasal på MIC på pollaxbacken och har precis druckit upp en kopp kaffe och bajsat bort det onda i magen. Ska ringa Rasse snart så vi kan dra ner på stan och kolla om vi kan jobba på smålands nation. Kul morgon eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Ska ringa Rasse snart Umgås du med rasister?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Inge kul, Pazo... 😏 :nisse: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts