Pazo Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Morrn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Morrn! tjohopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Morrn! Du gör fel. Man ska vakna på morgonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Men jag somnade ju på morgonen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Men jag somnade ju på morgonen! Som sagt, du gör fel. Gör om gör rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Men jag somnade ju på morgonen! Som sagt, du gör fel. Gör om gör rätt. finns ju egentligen inget rätt eller fel? 😛 Sen att man kan bli social misfit är ju en annan sak, men fel är det ju inte. Tänk på de som jobbar natt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Dubito Ergo Sum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Men jag somnade ju på morgonen! Som sagt, du gör fel. Gör om gör rätt. finns ju egentligen inget rätt eller fel? 😉 Inom många områden är det så, men så är inte fallet här. Om man går upp 14.00 och lägger sig 9.00 då gör man fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Men jag somnade ju på morgonen! Som sagt, du gör fel. Gör om gör rätt. Nääähää! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Häj 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Men jag somnade ju på morgonen! Som sagt, du gör fel. Gör om gör rätt. finns ju egentligen inget rätt eller fel? 😎 Inom många områden är det så, men så är inte fallet här. Om man går upp 14.00 och lägger sig 9.00 då gör man fel. Sett ur våra normala sociala normer håller jag med dig, men för den sakens skull är det inte fel. Dumt, korkat eller vad som helst, men inte fel. Förvisso finns det ju fysiologiska orsaker till att man skall sova på natten och inte på dagen, men de behöver nödvändigtvis itne vara tvingande. Vi människor har ju satt massa andra saker ur spel för det sociala. Så, den som gör fel är du som säger att det är fel 😉 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Oh I wonder what penis is! Oh I wonder what penis is! Oh I wonder what penis is! Tas ist tas SOLO!! Emulator: Jag var inte seriös om du trodde det... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag var på bio igår! The Departed 😎 Den var skitbra 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Men jag somnade ju på morgonen! Som sagt, du gör fel. Gör om gör rätt. finns ju egentligen inget rätt eller fel? 😎 Inom många områden är det så, men så är inte fallet här. Om man går upp 14.00 och lägger sig 9.00 då gör man fel. Men jag la mig inte 9! Jag la mig 5.30 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Emulator: Jag var inte seriös om du trodde det... 😎 bra 😉 rock on! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag var på bio igår! The Departed 😎 Den var skitbra 😉 Den skulle jag kunna tänka mig att se. 🙂 Fast hellre kanske The Host. Monsterfilmer är bäst. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag var på bio igår! The Departed 😎 Den var skitbra 🙂 Den skulle jag kunna tänka mig att se. 😎 Fast hellre kanske The Host. Monsterfilmer är bäst. 😎 Sjukt slut var det iaf 😎 Och när vi tittade på den så pajjade projektorn (eller vad det nu är) 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag var på bio igår! The Departed 😎 Den var skitbra 😉 Va handlar den om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag var på bio igår! The Departed 🙂 Den var skitbra 😎 Den skulle jag kunna tänka mig att se. 😎 Fast hellre kanske The Host. Monsterfilmer är bäst. 😎 Sjukt slut var det iaf 😎 Och när vi tittade på den så pajjade projektorn (eller vad det nu är) 😎 Jobbigt. 😉 Det händer väl ibland att filmrullen går av? 😎 Fick ni vänta länge? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Nu ska jag laga frukost! Äggröra och mackor fåre nog bli! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag var på bio igår! The Departed 😎 Den var skitbra 😉 Va handlar den om? Handling.. Äh, det enda man behöver veta är att Scorsese har gjort den. 🙂 ...fast Jack Nicholson är Gangsterboss eller nåt. Det låter lovande det med. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag var på bio igår! The Departed 😎 Den var skitbra 🙂 Va handlar den om? Typ två stycken som är mullvader, en på polisstationen och en i ett gangstergäng (där Nicholson är bossen) och så jagar de varandra. Matt Damon (som är mullvaden på stationen) "mullvadar" åt Nicholsons gäng och Leonardo DiCaprio (den andre mullvaden) "Mullvadar" åt polisen 😉 Och jag försa mig inte nu för man får liksom veta det i början 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Så om jag förstått saken rätt så handlar filmen om..... mullvadar. 😳 Måste vara en remake av "Joppe" eller "Det susar i säven" 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Så om jag förstått saken rätt så handlar filmen om..... mullvadar. 😛 Måste vara en remake av "Joppe" eller "Det susar i säven" 😄 finns väl nån mullvad i nalle puh oxo? kan väl vara en spinn off därifrån oxo kanske.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 ha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Jag var på bio igår! The Departed 😄 Den var skitbra 😎 Den skulle jag kunna tänka mig att se. 😎 Fast hellre kanske The Host. Monsterfilmer är bäst. 😎 Sjukt slut var det iaf 😎 Och när vi tittade på den så pajjade projektorn (eller vad det nu är) 😄 Jobbigt. 😄 Det händer väl ibland att filmrullen går av? 😛 Fick ni vänta länge? Det var nån som sprang och sa till så var det igång efter tio minuter igen 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Wööh 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts