Pazo Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Hälsa Pazo att jag tycker hans nya låt var bra. åhå! Skönt å ha dig tillbaks musik! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 😄 det går tungt just nu... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 😄 det går tungt just nu... 🙂 Vad för något? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 😄 det går tungt just nu... 🙂 Vad för något? 🙁 Har inte kunnat börja plugga inför tentan på onsdag, och jag fattar inte när jag ska orka ta tag i det... känner inte för det. totalt omotiverad och osugen på att plugga. Det gör mig deppig, och då blir det ännu svårare att plugga, och så är den nedåtgående spiralen igång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 😄 det går tungt just nu... 🙂 Vad för något? 🙁 Har inte kunnat börja plugga inför tentan på onsdag, och jag fattar inte när jag ska orka ta tag i det... känner inte för det. totalt omotiverad och osugen på att plugga. Det gör mig deppig, och då blir det ännu svårare att plugga, och så är den nedåtgående spiralen igång. i know the feeling. är själv lite inne i det mönstret. har kunnat plugga lite dehär två dagarna men inte alls tillräckligt 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 🙂 det går tungt just nu... 🙁 Vad för något? 🙁 Har inte kunnat börja plugga inför tentan på onsdag, och jag fattar inte när jag ska orka ta tag i det... känner inte för det. totalt omotiverad och osugen på att plugga. Det gör mig deppig, och då blir det ännu svårare att plugga, och så är den nedåtgående spiralen igång. i know the feeling. är själv lite inne i det mönstret. har kunnat plugga lite dehär två dagarna men inte alls tillräckligt 🙁 Istället har vi gjort varsin låt, som vi naturligtvis tycker är bäst i världen vilket gör att vi känner oss ännu mindre motiverade till studierna, eftersom det ju självklart är musikstjärnor vi EGENTLIGEN ska bli 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 🙁 det går tungt just nu... 🙁 Vad för något? 🙁 Har inte kunnat börja plugga inför tentan på onsdag, och jag fattar inte när jag ska orka ta tag i det... känner inte för det. totalt omotiverad och osugen på att plugga. Det gör mig deppig, och då blir det ännu svårare att plugga, och så är den nedåtgående spiralen igång. i know the feeling. är själv lite inne i det mönstret. har kunnat plugga lite dehär två dagarna men inte alls tillräckligt 🙁 Istället har vi gjort varsin låt, som vi naturligtvis tycker är bäst i världen vilket gör att vi känner oss ännu mindre motiverade till studierna, eftersom det ju självklart är musikstjärnor vi EGENTLIGEN ska bli 😄 JA PRECIS!!! the Everyday struggle! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 its peanutbutter jelly time! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 its another peanutbutter jellytime!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 http://vidsearch.myspace.com/index.cfm?fus...eoid=1223904037 Ronaldos ex 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 o rly?! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 o rly?! 😲 Wow! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 o rly?! 😲 Wow! 😮 uts uts uts 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 o rly?! 😱 Wow! 😎 uts uts uts 😉 UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTS!!! UUUUUUUUUUTS!!!! IUUUUUUUTS!! era fittor. fast inte riktigt den sortens "uts" det var mest RATM och chilipeppers på "Mest" men det var bvra som fan!! glad och lite full nu. som det ska vara. sådär lagom. \nöjd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 \nöjd \nöjd vafann...... MSn-smileys funkar inte här kom jag just på. :S :S :S 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Tillbaka! Hej allihopa! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Hej! Var dte kul på landet? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Hej! Var dte kul på landet? Oj, så du mindes att det var där jag var till och med! Jo då det var det. Nu har jag fått sitta hela dan hittills och ta igen allting some jag missat på de forumen jag är medlem på... hoppas jag får lite tid över till att leka med Logic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 öhm... Var ute i bushen varu? :A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Jävla va skönt med bra ljud igen! 😄 Dock mindre skönt med den skitseega datorn 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Pink Floyd 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Pink Floyd 😄 Bajskorvar 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts