TheQuo Postat 31 december 2006 Dela Postat 31 december 2006 Jag behöver någon form av ett stativ till min Mackie 1202 som jag ska använda live. Jag har funderat på att ta ett syntstativ och sätta ditt någon form av skiva och ha mixer på den. Jag tror tyvärr inte att det kommer bli bra dels så kommer mixer för högt upp samt att det blir väldigt rangligt. Bra skulle det vara, inte ett krav dock, att man kan ställa på slutsteg med rack på stativet också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 31 december 2006 Dela Postat 31 december 2006 varför inte bygga ett litet racksom du sä'tter in slutsteg/effekter etc.och sen skaffar rackvinklar till din lille mackie-vän!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheQuo Postat 31 december 2006 Trådstartare Dela Postat 31 december 2006 varför inte bygga ett litet racksom du sä'tter in slutsteg/effekter etc.och sen skaffar rackvinklar till din lille mackie-vän!? Känns kanske lite klumpigt att ha om man ska använda den live. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheQuo Postat 1 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 1 januari 2007 Jag har hittat den här på Musikbörsen http://www.musikborsen.se/frameset.a...tno=73397&fm=1 Det är något i den här stilen jag hade tänkt gärna så att man kan vinkla fram mixer ungefär som ett micstativ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.