bas Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Kille på 39 år i Göteborg söker låtskrivare/musiker i Göteborgsområdet som spelar in i Cubase. Samarbetet är på distans eller på plats och kan innefatta utbyte av ideer och erfarenheter, studiokunskap mm, eller ett mera konkret musikaliskt samarbete. Du behöver inte vara virtuos på ngt instrument, jag är det def. inte. Det viktiga är att du har låtideer och har en förmåga att få till det ändå. Influenser/preferenser: pop/rock/New Wawe från åttiotalet uppblandat med Coldplay, Radiohead m fl. Hör av er! och gott nytt år önskar ny på forumet Fredrik
Cabasa Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 Låter intressant! Har en liten hemmastudio som jag leker med (okej att kalla det leka när man är 41 år) och skriver lite låtar, allt från 80-tals pudelrock till pop. Största problemet jag har är väl sång, totalt värdelös. Jag är trummis ifrån början men försöker hanka mig fram på min nyinköpta stratta (kan man lära en gammal hund att sitta?). Kan vara kul att höra andra och utbyta ideer. Jag bor i Göteborgsområdet....
drloop (oregistrerad) Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 Alltid sugen på nya idéer och inputs. Har ni nåt man kan lyssna på?
Cabasa Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 Inget seriöst, hade en ploj-låt på demoinspelningar vet inte om den finns kvar, sök på "golf" och kolla. Har en hel del material men inget färdigt eftersom jag saknar sångare. Därför hade det varit kul att få ihop någon form av samarbete.
Filmtoken Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 (redigerat) Jag är på. Har inget nytt skickbart, men lite ungdomssynder hittar du här. /Jesper http://www.jeppelito.be/Phantom/Phantom.html Redigerat 4 januari 2007 av Filmtoken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.