Wernborg Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Snygga stämmor Signert. Lyfte ytterligare. Fan, jag har gått och nynnat på denna hela helgen. 🙂
Signert Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Tack Wernborg! Tack till Tbruce också för ett otroligt smidigt samarbete. Kul att få vara med på ett hörn! 🙂 Kommer det mer musik från Monsterfabriken?
tbruce Postat 7 januari 2007 Trådstartare Postat 7 januari 2007 Tack Wernborg! Tack till Tbruce också för ett otroligt smidigt samarbete. Kul att få vara med på ett hörn! 😛 Kommer det mer musik från Monsterfabriken? Tack själv. 😳 Jöpp det är planen iaf, men jag har en tenta att tänka på just för tillfället... 🙂
Zyan Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Lyssna på sixties punkremix, den är cool. 😕 Jag har f ö startat en myspacesida för det här projektet, om nån är nyfiken på att glida förbi och hälsa. http://www.myspace.com/monsterfabriken Grym Logga 😎
glae Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Shit vad jag blir sugen på att bara sitta och spela tvspel och skita i allt annat! 😆
jahala Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 HAHA, fet låt! Soundet er helt rett. Nice melodi på chorus. Veldig sing-a-long. Med litt mer arbeid på fills/earcandy/arr sånt snakker vi en potensiell radiohit 😆 - J
Kenta K Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Och varför i he**** sittar jag här inne och lyssnar? Mfmffmmfmmff.. . . 😆 Grymt killen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.