Wernborg Postat 7 januari 2007 Dela Postat 7 januari 2007 Snygga stämmor Signert. Lyfte ytterligare. Fan, jag har gått och nynnat på denna hela helgen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 7 januari 2007 Dela Postat 7 januari 2007 Tack Wernborg! Tack till Tbruce också för ett otroligt smidigt samarbete. Kul att få vara med på ett hörn! 🙂 Kommer det mer musik från Monsterfabriken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 7 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 7 januari 2007 Tack Wernborg! Tack till Tbruce också för ett otroligt smidigt samarbete. Kul att få vara med på ett hörn! 😛 Kommer det mer musik från Monsterfabriken? Tack själv. 😳 Jöpp det är planen iaf, men jag har en tenta att tänka på just för tillfället... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekua Postat 9 januari 2007 Dela Postat 9 januari 2007 Klockrent! kanonlåt. kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 9 januari 2007 Dela Postat 9 januari 2007 Hehehe 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 januari 2007 Dela Postat 9 januari 2007 Lyssna på sixties punkremix, den är cool. 😕 Jag har f ö startat en myspacesida för det här projektet, om nån är nyfiken på att glida förbi och hälsa. http://www.myspace.com/monsterfabriken Grym Logga 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glae Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 Shit vad jag blir sugen på att bara sitta och spela tvspel och skita i allt annat! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jahala Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 HAHA, fet låt! Soundet er helt rett. Nice melodi på chorus. Veldig sing-a-long. Med litt mer arbeid på fills/earcandy/arr sånt snakker vi en potensiell radiohit 😆 - J Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Och varför i he**** sittar jag här inne och lyssnar? Mfmffmmfmmff.. . . 😆 Grymt killen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.