mrbjoorn Postat 30 december 2006 Dela Postat 30 december 2006 Tja på er! Jag är mitt uppe i ett val mellan två mikrofoner, den ena säljs av Jam och den andra av Börsen. Börsen säger att ADK A51e regerar marknaden under 3000 kr, ocm Jam säger: lägre pris på en bra stormembransmik lär du inte hitta. VIlken av dessa två mikrofoner är bäst? Jag misstänker ADK A51e, har jag rätt? http://www.musikborsen.se/section_maingroup.aspx?id=14000000 http://www.jamshop.se/html/jjlabsc010c.htm Tacksam för svar:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 30 december 2006 Dela Postat 30 december 2006 Varför inte satsa på den mick som användarna är nöjda med istället för musikaffärerna. Vann studios test på budget mickar, Studio projects B1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrbjoorn Postat 30 december 2006 Trådstartare Dela Postat 30 december 2006 Shit, tack för tipset! Den låter väldigt bra! Funkar för growl och så också? Jag spelar (och "sjunger") mest metal! Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 30 december 2006 Dela Postat 30 december 2006 Shit, tack för tipset! Den låter väldigt bra! Funkar för growl och så också? Jag spelar (och "sjunger") mest metal! Tack! Japp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bagge Postat 30 december 2006 Dela Postat 30 december 2006 Studio projects B1 Hell yeah! kör emd B1:an, funkar perfekt, klockrent och låter bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 30 december 2006 Dela Postat 30 december 2006 Välkommen till min testsite och hämta smakprov på de flesta av de vanligaste modellerna - så kan du bilda en egen uppfattning om dem i stället för att gå blint på vad andra säger. För övrigt, så skriver jag också under på Studio Projects B1, men man vet ju aldrig om din smak är likadan som min... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrbjoorn Postat 31 december 2006 Trådstartare Dela Postat 31 december 2006 Okej, det låter bra, kikade lite på din sajt och B1'an låter väldigt bra! Hittade en till på Jam som ni kanske kan kommentera iaf: JJlabs BMC2 . Har nån testat den? Tack för svar hittils! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrbjoorn Postat 3 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 3 januari 2007 Skulle bara säga att jag har köpt B1'an och jag är supernöjd! Tack för tipset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Hoppas bara att du har något att mata den med 😏 Den käkar 48volt morgon middag och kväll. Annars får du inget ljud ur den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrbjoorn Postat 3 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 3 januari 2007 Ojoj, glupskt 😛 . Jag har ljudkortet Tascam US122 (den med en blå grej på, kommer inte ihåg om det är typ ett L efter eller nått). Det funkar fint hittils, borde det inte göra det? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Ojoj, glupskt 😛 . Jag har ljudkortet Tascam US122 (den med en blå grej på, kommer inte ihåg om det är typ ett L efter eller nått). Det funkar fint hittils, borde det inte göra det? 😳 Jorå, den har fantommatning. Bara å sjunga. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.