musik (oregistrerad) Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Hej! Är det bara jag eller är det nån mer? Jag var inne på den fastlåsta tråden om skojiga videos. Där fanns ett klipp med nån Basshunter som sjöng "Boten Anna". Detta väcker en massa frågor, när man kommer till texten. 1) Är det en båt eller en bot? Bot som i medicin alltså... 2) Är det en svensk-tyska för Das Bot? 3) Han sjunger att båten är en tjej senare, hur kan den vara det? 4) Han sjunger att han känner en båt, det kan man väl inte? Det är en sak. 5) Han nämner en kanal den kör i. Är det hans ändtarm han menar? Om det nu är en tjej, menar jag, och ingen båt iaf. Är det såna associationer man ska göra? Djävligt kass var den iaf. Världens sämsta text?? 🙂 kabel//:musik
Umemagnus Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 🙂😆😉😛 Hejja Musik.... still going strong....
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Detta är nästan som julafton: papperskorgen fylls, och innehållet är inte heller att hurra över...
D Vibe Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Det roliga är att man inte vet om Musik är seriös eller sarkastisk 🙂 /Daniel
ThomasJ Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Det roliga är att man inte vet om Musik är seriös eller sarkastisk 😆 /Daniel Musik är ju alltit seriös med sina trådar....! 🙂😕😳
Eternal Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Det roliga är att man inte vet om Musik är seriös eller sarkastisk 🙂 /Daniel Ett försök till att bringa antingen glädje och/eller uppmärksamhet tippar jag på.
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Seriöst, jag hade ingen aning om vad låten handlade om innan aburman vänligen länkade till förklaringen. Slutsats: det är alltså inget man kan ta på. Varför sjunger han inte "IRC Boten Anna"? :musik
ThomasJ Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 (redigerat) Seriöst, jag hade ingen aning om vad låten handlade om innan aburman vänligen länkade till förklaringen. Slutsats: det är alltså inget man kan ta på. Varför sjunger han inte "IRC Boten Anna"? :musik meh. jag skrev ju IRC. Men va fult det skulle låta "Jag känner en IRC Bot.... lalalla" Redigerat 30 december 2006 av Lådan
Micke H Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Seriöst, jag hade ingen aning om vad låten handlade om innan aburman vänligen länkade till förklaringen. Slutsats: det är alltså inget man kan ta på. Varför sjunger han inte "IRC Boten Anna"? :musik Meh, hur ofta blir du bannad av en båt? 🙂
Pazo Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Seriöst, jag hade ingen aning om vad låten handlade om innan aburman vänligen länkade till förklaringen. Slutsats: det är alltså inget man kan ta på. Varför sjunger han inte "IRC Boten Anna"? :musik Meh, hur ofta blir du bannad av en båt? 😳 🙁
ThomasJ Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Seriöst, jag hade ingen aning om vad låten handlade om innan aburman vänligen länkade till förklaringen. Slutsats: det är alltså inget man kan ta på. Varför sjunger han inte "IRC Boten Anna"? :musik Meh, hur ofta blir du bannad av en båt? 😳 kanske är en såndär BANAan-båt!
Micke H Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Seriöst, jag hade ingen aning om vad låten handlade om innan aburman vänligen länkade till förklaringen. Slutsats: det är alltså inget man kan ta på. Varför sjunger han inte "IRC Boten Anna"? :musik Meh, hur ofta blir du bannad av en båt? 😳 kanske är en såndär BANAan-båt! Så han sjunger inte banna, han sjunger banana? 😮
ThomasJ Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Seriöst, jag hade ingen aning om vad låten handlade om innan aburman vänligen länkade till förklaringen. Slutsats: det är alltså inget man kan ta på. Varför sjunger han inte "IRC Boten Anna"? :musik Meh, hur ofta blir du bannad av en båt? 😳 kanske är en såndär BANAan-båt! Så han sjunger inte banna, han sjunger banana? 😮 ja just det! jag känner en BanAnABåt
Dark Of Light Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Det roliga är att man inte vet om Musik är seriös eller sarkastisk 😄 /Daniel 😲 Det hör man väl på texten... 😄 F´låt.
Overkill Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Alla båtar är väl åt det feminina hållet? 😲 Aldrig sett en båt som heter Kalle liksom.
hegobald Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Seriöst, jag hade ingen aning om vad låten handlade om innan aburman vänligen länkade till förklaringen. Slutsats: det är alltså inget man kan ta på. Varför sjunger han inte "IRC Boten Anna"? :musik VAD LÅTEN FAKTISKT HANDLAR OM Välkommen tillbaks musik! 😲
musik (oregistrerad) Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 Låddan, det sa mig inte ett dugg... IRC alltså. Förresten, vad betyder "bannad"? 😏
ThomasJ Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 Låddan, det sa mig inte ett dugg... IRC alltså. Förresten, vad betyder "bannad"? 😳 Bannad = +B på irc. alltså baned/avstängd. Tx: Någon mupp sabbar på chaten och belönas med en ban av en bot eller en OP
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 Ja, jag säger då det. Var tog svenskan vägen? OP är en operatör? En administratör av chatten eller vad? Kan man bli bannad av en bot alltså. Bannad låter mycket grann som att man fått en besvärjelse. 😳
ThomasJ Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 Ja, jag säger då det. Var tog svenskan vägen? OP är en operatör? En administratör av chatten eller vad? Kan man bli bannad av en bot alltså. Bannad låter mycket grann som att man fått en besvärjelse. 😳 hehe.. Mjo.. Op=Operator/Admin
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 Om man blir bannad av OP hamnar man till AA.
Niklasson Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 ...och då blir man förBannad. Men vad händer om man blir utsläng från AA? Är man efterBannad då?
milton Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 ...och då blir man förBannad. Men vad händer om man blir utsläng från AA? Är man efterBannad då? Nej, då hamnar man på BB.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.