Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Låtnamn: Mmm..kreamy (omgjord version)

Artist/Grupp: Mafistio

Genre: Chipmusik

Låtlängd: 3 minuter och 41 sekunder

Kompositör: Mafistio

Producent: Mafistio

EV. Medverkande: Emperor Valek

Inspelningsår: 2006

Format: mp3

Storlek: 3,37 MB

Status: Färdig demo

Låtlänk: Mafistio - Mmm..kreamy (omgjord version)

Låten är gjord i Modplug Tracker och är en av mina favoriter. Jag blev nöjd med låten och jag hoppas att ni också blir nöjda med den. Emperor Valek är han som pratar i låten.

Ni kan också ladda ner den som bifogad fil.

Mafistio___06___Mmm..kreamy__omgjord_version_.mp3

Redigerat av Mafistio
Annons
Postat (redigerat)
Kanske, men länken funkar dåligt 🙂

Jag har fixat länken och det borde funka nu.

Redigerat av Mafistio
Postat

Tjena.

Kan du inte lägga upp en vanlig mp:3a via studios server? Jag är inget data proffs och känner mig lite vilsen när jag länkades vidare till en massa hieroglyfer..

Jag vill verkligen lyssna på din musik.

Mvh

Harmonica mike

Postat

Kul låt, Chipp var det här!

Vet inte vad jag ska säga riktigt, inget fan av chips ( 😛 ) musik. Mixing & Masering (Existerar det ens i sånhär musik 😛 ). Gymm låt iallfall, =)

// Nexustwins

Postat

Det var väldigt många olika länkar för att kunna ladda ner låten, du kan möjligtvis inte lägga upp den på någon annan hemsida?

Postat
Det var väldigt många olika länkar för att kunna ladda ner låten, du kan möjligtvis inte lägga upp den på någon annan hemsida?

Han har ju lagt upp den på Studios server & om du inte kan ladda ner därifrån så funkar rapidshare finfint.

Postat

Jävligt intressant låt. Svag för denna typ, jag e ju värsta video-game-nerd! Det e kanske lite för mkt reverb på "blipen" men annars asbra. Lite tråkigt när blipsolot går igång, det borde vara något i bakgrunden.

3/5 !

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.