Max Levin Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 Jag ska köpa världens bästa hötalare till datorn, vad för slag är bäst? Är 5.1 så mycket sämre än 7.1(vilket jag tycker verkar lite överdrivet och mycket, kanske inte kommer fram till datorn för det är en massa sladdar och högtalare i vägen?) Och kvarstår problem som att en högtalare står en smula fel och så märks det (som med stereo-högtalare)? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 Är du redan igång och monterar alldeles för många högtalare så kan du väl lika gärna skaffa ett par till? :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Max Levin Postat 8 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2004 Huh? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 Varför vill du ha så många högtalare? Vad ska du ha det till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Max Levin Postat 8 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2004 Tja... Jag får Doom3 snart! 🙂 Men det är en annan grej jag hört om, att man kan mixa i nåt program så att effekter och sånt flyger runt i cirklar med surround-system. Hade varit ballt att göra lite psyki-musik på det sättet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TonyHEX Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 (redigerat) Själv har jag 6.1 och det funkar alldeles utmärkt, jättetrevligt när man kollar på film eller spelar lite dattaschpel. Mycket riktigt går det även att göra skumma låtar i surround, fast det är rätt jobbigt tycker jag. Man lär ju tala om för varje instrument vilken högtalare den ska spela på. Tror inte du behöver nån "speciell" mixer heller, jag kan göra det i FLStudio iaf. Redigerat 8 augusti 2004 av =[ E F ]= Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 alltså .. 7.1 är ju ny standard. . alla dvd skivor, spel osv kommer komma i det formatet.. så varför ligga efter lixom om du ändå ska lägga ut pengar ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.