Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag körde själv med på det sättet när för ett tagsen. Jag hade en fendertopp, en marshalltopp och sen en marshall 1960 sterolåda. Den ena sladden från fendern till lådan och den andra från marshallen till lådan, busenkelt. För att byta att jag en behringerswitchpedal för 200 spänn, funka utmärkt...

Postat
Jag körde själv med på det sättet när för ett tagsen. Jag hade en fendertopp, en marshalltopp och sen en marshall 1960 sterolåda. Den ena sladden från fendern till lådan och den andra från marshallen till lådan, busenkelt. För att byta att jag en behringerswitchpedal för 200 spänn, funka utmärkt...

Fast det var ju inte det jag frågade om.

Jag har bara en ingång i lådan

Postat

Kolla in Lehle pedaler, finns genom ILT.nu i sverige och bäst ser du här :

www.lehle.com/frameset.php?country=sv&lang=en&A_Link=products

Postat

Det finns lite exlusivare grejer som till exempel lehle och Radials Tonebone serie. men det finn även billigare a/b box alternativ. du behöver bara googla på A/b box sen e nog saken biff.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.