adama Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Copyrighted Wallpaper ARTIST/GRUPP: Tabasco Stockholm GENRE: Jadu, dä vette fan. LÅTLÄNGD: 3.25 KOMPOSITÖR: Tabasco Stockholm PRODUCENT: Tabasco Stockholm INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.71 mb STATUS: Det beror på kritiken/förslagen! Tjena! Jag har just kommit hem från vår lilla projektstudio med denna låt! Jag är tacksam för all kritik! Mixen, arret, rösten, stilen vad som helst 😉 tack på förhand / adama för er som inte kan lyssna på filerna man lagt upp här på sidan så lägger jag upp denna länk. http://media.putfile.com/Copyrighted-Wallpaper Copyrighted_Wallpaper.mp3 Redigerat 29 december 2006 av adama
ynot Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Saknar lite diskant i sången. Käns lite obearbetad. Men fan vilka shysta fills ...Yehaaaa. Gillar detta även om det inte är min muik stil. Lite mycket bas i bastrumman kanske lite hög oxå. lyft fram virveln lite oxå. Men som sagt riktigt Bra. ha det gott ynot
adama Postat 29 december 2006 Trådstartare Postat 29 december 2006 Saknar lite diskant i sången. Käns lite obearbetad.Men fan vilka shysta fills ...Yehaaaa. Gillar detta även om det inte är min muik stil. Lite mycket bas i bastrumman kanske lite hög oxå. lyft fram virveln lite oxå. Men som sagt riktigt Bra. ha det gott ynot tackar! Jo, det är lite obearbetat! Men det är oftast där jag fastnar 🙁 haha.. Jag kanske har en förkärlek till detta, eller så är det som jag misstänker, att jag är dålig på att höra vad som behövs. Men jag ska definitivt tänka på din kritik när jag sätter mig för att fortsätta mixen om några dar. 😉 tack än en gång. Gott nytt år! / adama
adama Postat 29 december 2006 Trådstartare Postat 29 december 2006 är det någon som stör sig på S:en? Bör jag kasta på en de-esser?? /adama
pompe Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 (redigerat) Ne, det e inga fel på dina S! Den känns lite, ja vet inte, lugn. Det skulle hjälpa om du tryckte på lite i rösten, du gör det bara då o då. Gillar också reagge a la santana. Mastringen kan vara liite högre. Lycka till! *Edit* Glöm det jag sa om mastringen, datorvolymen var inte så hög bara. Redigerat 31 december 2006 av pompe
Wernborg Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Schysst. Härlig stämning. Kändes inte konstigt alls faktiskt utan helt normalt. Bra jobbat!! // Steffo
Drivrutin Postat 1 januari 2007 Postat 1 januari 2007 Hej! Riktigt skönt spår. Bra sång. Mixen tycker jag är bra. Mycket skönt sound! Indeed
ViktorDenStore Postat 1 januari 2007 Postat 1 januari 2007 Schyst musik 😉 Vad har ni använt för inspelningsprogram? Det låter ju riktigt bra. Hur mycket är mjukvara/samplingar och hur mycket är "äkta"? Riktigt snyggt gitarrsolo, både ljudmässigt och spelmässigt. .Viktor
adama Postat 2 januari 2007 Trådstartare Postat 2 januari 2007 Schyst musik 😕 Vad har ni använt för inspelningsprogram? Det låter ju riktigt bra. Hur mycket är mjukvara/samplingar och hur mycket är "äkta"? Riktigt snyggt gitarrsolo, både ljudmässigt och spelmässigt. .Viktor Tack så mycket! Vi använder logic 5.3 på PC. Allt är "äkta" förutom den fiol som ligger på några sekunder efter 3e refrängen, det är en programmerad synt=).
adama Postat 2 januari 2007 Trådstartare Postat 2 januari 2007 Ok. Väldigt bra jobbat. Diggar stenhårt! 😆 tack som fan 😄
adama Postat 4 januari 2007 Trådstartare Postat 4 januari 2007 angående den fiol som ligger på låg volym efter tredje refrängen, jag funderar på om den känns bra eller ej. Tycker ni jag borde ta bort den?? /adama
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.