squareone (oregistrerad) Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Kolla virvelstället Var tvungen.. har suttit o garvat åt det hela kvällen. Jag är elak!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Kolla virvelstället Var tvungen.. har suttit o garvat åt det hela kvällen. Jag är elak!! 🙂 Skönt. Nåt för Blockets bästa för musiknördar. Undra om jag kan få gitarren att stanna i ett upp-o-ner-vänt gurastativ. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
squareone (oregistrerad) Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 (redigerat) Nej men seriöst (äh bara skoja) så har jag sett mycket roligt men detta har jag aldrig ens fantiserat om under mina 20 år som trummis.. därför denna lycka. Det står ju upp!! Redigerat 28 december 2006 av squareone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Hehe... "det här trumsetet är värdelöst... särskilt virveltrumman som bara trillar av hela tiden... måste sälja det!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
binary78 Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Haha, jag tyckte det såg mysko ut, men det tog ett tag innan jag fattade vad felet var! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Ja, jävlar 🙂 Haha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 vem vet, kanske så man får det ultimata ljudet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 🙂 Men allvarligt, vilket pris ! Ett kap ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BÄNKT Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 (redigerat) Helt grymskönt! Men va FAN, är inte trummorna också uppochner, ser ut som underskinn?? Men är inte 1900 ett klipp för det man får? Ser inga fler cymbaler men endå, trummorna ser ju OK ut. Stackars Elisabeth!! Just, Kill All Autotuner!! Redigerat 28 december 2006 av BÄNKT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 underbart. Oså sägs det att folk inte är kreativa 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Man skulle inte sagt var man skulle titta. Roligare med finn ett fel. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DivineCo Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Fibes är dåliga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Fibes är dåliga! var det inte mapex... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Tunga pukor. Bara att spänna på gladpack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morlow Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Jag skulle vilja se det där trumsetet, men annonsen är borta nu 😳 ingen som har sparat bilden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.