Zyan Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Finns det någon stereopreamp som kommer i närheten två vtb-1, i samma prisklass? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Det beror på vad man är ute efter. Vill man ha ett neutralt ljud, så finns Line Audio Design 2MP, som en väldigt stark kandidat, men om man vill ha ett mer färgat ljud - och även ha bra kvalisort, så är det nog lite tunnsått i den prisklassen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Hur är det med Hur är det med Presonus Bluetube DP? Funkar den eller är den också budget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 28 december 2006 Trådstartare Dela Postat 28 december 2006 Hur är det med Hur är det med Presonus Bluetube DP? Funkar den eller är den också budget? Ojoj...undrar om den är så bra som den är snygg 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Hur är det med Hur är det med Presonus Bluetube DP? Funkar den eller är den också budget? Ojoj...undrar om den är så bra som den är snygg 😄 Fast den är ju ful 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 28 december 2006 Trådstartare Dela Postat 28 december 2006 Hur är det med Hur är det med Presonus Bluetube DP? Funkar den eller är den också budget? Ojoj...undrar om den är så bra som den är snygg 🙂 Fast den är ju ful 😆 Bara för att du föredrar rackmonterat 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Hur är det med Hur är det med Presonus Bluetube DP? Funkar den eller är den också budget? Ojoj...undrar om den är så bra som den är snygg 🙂 Fast den är ju ful 😄 Bara för att du föredrar rackmonterat 😆 Precis! Köpte nyligen en ART DSP II för att utnyttja de digitala ingångarna på mitt kort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 28 december 2006 Trådstartare Dela Postat 28 december 2006 Där sa du något. Har digitala ingångar, men använder dem inte. Har försökt att koppla den icke optiska till min reciver men fick det inte att funka. Litar dock inte på recivern och har inget annat digitalt så felsöka var lite svårt. Finns det någon jag kan koppla till min optiska ingång med säkert resultat. Kör med Emu 0404, pci. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.