Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan !!!

Jo .. ehm.. det är så att jag har precis köpt midisladd och nu när jag ska få igång midi och ezdrummer med mitt kitt så blir allting fel.. alla trummor är helt fel inställda..

och jag vet verkligen inte har försökt att förstå manualerna osv men ingen hjälp..

vore väldigt tacksamm om någon kunna hjälpa mig ! .. försök att förklara då på ett väldigt lätt sätt.. är en sådan småtrög person när det gäller att lära sig .. även om jag verkligen vill ..

MvH

Rickard

• 11 månader senare...
Annons
cerez (oregistrerad)
Postat
Hejsan !!!

Jo .. ehm.. det är så att jag har precis köpt midisladd och nu när jag ska få igång midi och ezdrummer med mitt kitt så blir allting fel.. alla trummor är helt fel inställda..

och jag vet verkligen inte har försökt att förstå manualerna osv men ingen hjälp..

vore väldigt tacksamm om någon kunna hjälpa mig ! .. försök att förklara då på ett väldigt lätt sätt.. är en sådan småtrög person när det gäller att lära sig .. även om jag verkligen vill ..

MvH

Rickard

Yamaha har detta som känt problem gör sökning på mitt namn så skall du nog hitta info som hjälper dig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.