DrivKraft Postat 17 januari 2007 Dela Postat 17 januari 2007 (redigerat) Eller så ringer du Doktor Hoffman o ber han berätta lite om sina upptäkter på sin cyckel eller vad vet jag? Hans berättelse om den numera berömda cykelturen finns berättad lite här och var! Och vad jag kan förstå så var hans cykeltur inte bekväm alls! Cykelturen är grovt romantiserad inom den psykadeliska scenen! I själva verket var det en hemsk upplevelse för Hofmann med många obehagliga hallucinationer! Peace Out! Redigerat 17 januari 2007 av Emo Niobic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zourc3 Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Eller så ringer du Doktor Hoffman o ber han berätta lite om sina upptäkter på sin cyckel eller vad vet jag? Hans berättelse om den numera berömda cykelturen finns berättad lite här och var! Och vad jag kan förstå så var hans cykeltur inte bekväm alls! Cykelturen är grovt romantiserad inom den psykadeliska scenen! I själva verket var det en hemsk upplevelse för Hofmann med många obehagliga hallucinationer! Peace Out! Ja för han visste inte vad som hände och han tog en dos som är långt över rekommenderat. Jag har själv inte testat LSD. Och så skall det förbli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 19 januari 2007 Dela Postat 19 januari 2007 Eller så ringer du Doktor Hoffman o ber han berätta lite om sina upptäkter på sin cyckel eller vad vet jag? Hans berättelse om den numera berömda cykelturen finns berättad lite här och var! Och vad jag kan förstå så var hans cykeltur inte bekväm alls! Cykelturen är grovt romantiserad inom den psykadeliska scenen! I själva verket var det en hemsk upplevelse för Hofmann med många obehagliga hallucinationer! Peace Out! Ja för han visste inte vad som hände och han tog en dos som är långt över rekommenderat. Jag har själv inte testat LSD. Och så skall det förbli. Hans första dos var på 250 mikrogram som, för en oerfaren resare, kan upplevas som extremt mycket! Erfarna användare använder inte helt sällan 500 mikrogram, dock med stort ansvar! Man slänger inte i sig 500 mikrogram och går till svärmor sen! 😳 Ansvar people! 😄 Peace Out! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.