Vassago Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Jo tjenare, jag heter Björn Tarras, sitter bofast en bit utanför Växjö i en stad endast känd för sin järnväg Är 17 år, bor hos föräldrar. Spelar bas, vilket jag har gjort i 7 år nu, främst spelar jag rock/metal, gärna med funkinfluenser. Gillar även powermetal och ja, den flesta sortens metal slinker ner 😏 Har även börjat sjunga lite på skoj mest, gärna blues/rock/metal. Verkar vara ett trevligt forum, kanske skulle kunna hitta nån i växjötrakten att lira med. //Tarras\\
ThomasJ Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Välkommen hit. Ja, ett trevligt fotum är just vqad du hittat! Växjö.... Första tanken är Neko! Over and out
Hellpig Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Hej å välkommen! ...The Ark & Melody Club kommer ju från trakterna också. Fast varför pushar jag för dem... inget jag lyssnar på om jag får välja själv.
Vassago Postat 27 december 2006 Trådstartare Postat 27 december 2006 Då pushar man hellre på Bullet, Rövbajs och Lemonbird 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.