i_smurawa (oregistrerad) Postat 7 augusti 2004 Postat 7 augusti 2004 En liten låt jag slängde ihop inatt. Inte mixat låten än men så här låter just nu i alla fall. Your browser does not support the HTML5 audio tag /I
Diwic Postat 8 augusti 2004 Postat 8 augusti 2004 *pekar med hela handen mot forumkategorin "Demo-inspelningar"*
tordA Postat 10 augusti 2004 Postat 10 augusti 2004 *pekar med hela handen mot forumkategorin "Demo-inspelningar"* *hjälper till att peka* ibland hamnar trådarna lite där dom vill... 🙂
hammagrella Postat 10 augusti 2004 Postat 10 augusti 2004 ...men när vi ändå är här, för böveln: välkommen hit i_smurawa! !
Lundin Postat 10 augusti 2004 Postat 10 augusti 2004 *pekar med pekfingret i näsan* Välkommen hit i_smurawa...för bövelen.. 🙂
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 10 augusti 2004 Postat 10 augusti 2004 Smurawa, är det som Kurosawa fast smurfarna?
unbornichen Postat 10 augusti 2004 Postat 10 augusti 2004 *pekar med pekfingret i näsan* Välkommen hit i_smurawa...för bövelen.. 🙂 Vad gör han i din näsa??
Lundin Postat 10 augusti 2004 Postat 10 augusti 2004 Vad gör han i din näsa?? Pekfingret?..ingenting...det var absolut inte riktat till personen ifråga... mer en trött hjärna som skapar ett trött skämt på * pekar med hela handen *.. 🙂
unbornichen Postat 10 augusti 2004 Postat 10 augusti 2004 Vad gör han i din näsa?? Pekfingret?..ingenting...det var absolut inte riktat till personen ifråga... mer en trött hjärna som skapar ett trött skämt på * pekar med hela handen *.. 🙂 var ett skämt från min sida med :\. Vände på det du skrev så att det blev att du pekade i din näsa, och sa hej till honom (som om han satt i din näsa).
Lundin Postat 10 augusti 2004 Postat 10 augusti 2004 😄 ..har du oxå värmeslag??? 😆😆 jag har nog skrivit rätt mycket konstigt här dom senaste dagarna... 🙂
hackeman Postat 10 augusti 2004 Postat 10 augusti 2004 Välkommenfan! Kul låt, ett gäng rap + song vocals på den kan det blir nåt. 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.