Midwinter Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Starborn Devil ARTIST/GRUPP: Symmetry of the Vile GENRE: Metal LÅTLÄNGD: 02:40 KOMPOSITÖR: S.Wallin PRODUCENT: S.Wallin INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 6,1 mb STATUS: demo(i princip färdig) Laddade upp låten nyligen på myspace : www.myspace.com/necroscopeoffical låten finns även här: http://www.uploading.com/files/XW1UWMOR/Sy..._devil.mp3.html Tyck till! Låttext: STARBORN DEVIL Starborn devil risen from the icy cold Starborn devil free from slumber's hold Starborn devil killer without a face Starborn devil obliteration of the human race Starborn devil agony fallen from the skies Starborn devil Man's liquified demise Starborn devil a mass of swarming death Starborn devil a new host by every breath Redigerat 27 december 2006 av Midwinter
ynot Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 (redigerat) Får inte igång Buffrar i evighet..väntade 1 min buffrat 4%.. 😏 ps gapar för fullt 1.a låten snart klar.. 🙂 ynot Redigerat 26 december 2006 av ynot
Midwinter Postat 27 december 2006 Trådstartare Postat 27 december 2006 Får inte igång Buffrar i evighet..väntade 1 min buffrat 4%.. 😉ps gapar för fullt 1.a låten snart klar.. 🙂 ynot Ja,både yourfilehost och myspace har varit lite sega, men jag la till en annan länk där man kan ladda ned låten. PS.Kul att höra att det går bra:D Det kommer att bli skitkul att höra resultatet!
intothesea Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Perfekt som ett intro eller interlude på en skiva!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.