wikked Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 hejsan forumare. Jag bara undrar en grejj, jag undrar jag skall börja göra hiphop Ă„ dnb e reason rĂ€tt för mig jag kör idag fl studio som trance musik skapande đ .. -ganska sĂ„ enkel frĂ„ga- / ni vet vem Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Du kan skapa hiphop, dnb, trance, tango, rock och vad du vill med FL Studio. Eller Reason. Inget av programmen Àr gjorda för en musikgenre. Du klarar dig nog med FL fortfarande. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
wikked Postat 25 december 2006 TrÄdstartare Dela Postat 25 december 2006 Du kan skapa hiphop, dnb, trance, tango, rock och vad du vill med FL Studio. Eller Reason. Inget av programmen Àr gjorda för en musikgenre. Du klarar dig nog med FL fortfarande. Men jag menar pÄ att det finns ju mer grejjer till dnb i reason Ässa hiphop och det e enklare med och mer pro .. Jag vet inte om det fiins KÀnda artister som kör fl studio med hiphop Ä dnb ... Reason ser fint ut... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 mer pro Usch, jag gillar inte det uttrycket. đ Det mesta Ă€r professionellt om anvĂ€nt rĂ€tt. Kör du Drum&Bass i Reason kommer du förmodligen att skaffa samplingsskivan Jungle Warfare och smĂ€tta rexloopar med Dr.Rex. Kör du Drum&Bass i FL Studio kommer du förmodligen joxa med Acid-loopar och WaveTraveler. SjĂ€lv Ă€r jag bekvĂ€m med Reason-tĂ€nket, jobbar riktigt fort med programmet frĂ„n idĂ© till fĂ€rdig produkt och har dumpat mina andra instrument för programmet. Det Ă€r det som Ă€r det viktigaste för mig. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
DivineCo Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Alla fina svar till trots, Kör Live. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 HĂ„ller med Linus, viktigaste Ă€r att du Ă€r bekvĂ€m i programmet. Sist jag kollade, och det var iofs nĂ„gra Ă„r sedan, körde alla"professionella" (har ocksĂ„ svĂ„rt för det uttrycket. Professionell musiker Ă€r man nĂ€r man har musik som huvudsaklig inkomstbringande sysselsĂ€ttning. Venga Boys har musik som huvudsaklig inkomstbringande sysselsĂ€ttning - behöver jag sĂ€ga mer? đ ) Dn'B-producenter fortfarande pĂ„ sina gamla Atari-burkar. SĂ„ anvĂ€nd vad du vill, FLoops funkar precis lika bra som Reason eller Live eller nĂ„gon förhistorisk version av Cubase. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
wikked Postat 25 december 2006 TrĂ„dstartare Dela Postat 25 december 2006 fina svar ja. đ tack för svaren men du linus va gör du för genres ? =), Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.