Stonerbox Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Jag kör xp 64 och kan inte få igång recycle, så jag undrar om det finns något annat program man kan göra rex filer i? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Tyvvär inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stonerbox Postat 25 december 2006 Trådstartare Dela Postat 25 december 2006 Va!? Det kan inte vara sant? Just my bad luck 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 26 december 2006 Dela Postat 26 december 2006 Det är sant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 26 december 2006 Dela Postat 26 december 2006 (redigerat) Funkar Recycle inte under 64 bitars os? Redigerat 26 december 2006 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stonerbox Postat 26 december 2006 Trådstartare Dela Postat 26 december 2006 (redigerat) Inte för mig iallafall, får bara ett meddelande som lyder: "Recycle cannot run because of an unexpected error." Och jag kör på Windows Xp Professional x64 Edition. Finns det någon som har haft samma problem eller kanske vet en lösning? Redigerat 26 december 2006 av Stonerbox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 26 december 2006 Dela Postat 26 december 2006 Inte för mig iallafall, får bara ett meddelande som lyder:"Recycle cannot run because of an unexpected error." Och jag kör på Windows Xp Professional x64 Edition. Finns det någon som har haft samma problem eller kanske vet en lösning? Propparna själva är osäkra på vad som är problemet enligt deras hemsida... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 jag kom över en jädra massa gamla studioskivor för ett tag sen.. bland annat recycle aswell och jag upptäckte att jag måste boota i 0s9 för o få de o funka.. ¨så nu letar jag en g4a till som jag kan boota programmet med.. 🙁 byt OS... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 jag kom över en jädra massa gamla studioskivor för ett tag sen.. bland annat recycle aswell och jag upptäckte att jag måste boota i 0s9 för o få de o funka.. ¨så nu letar jag en g4a till som jag kan boota programmet med.. byt OS... ReCycle 2.0? I sådana fall är ju uppdateringen till Mac OS X-kompatibla 2.1 gratis för nedladdning från propellerheads.se! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 jag kom över en jädra massa gamla studioskivor för ett tag sen.. bland annat recycle aswell och jag upptäckte att jag måste boota i 0s9 för o få de o funka.. ¨så nu letar jag en g4a till som jag kan boota programmet med.. 😄 byt OS... ReCycle 2.0? I sådana fall är ju uppdateringen till Mac OS X-kompatibla 2.1 gratis för nedladdning från propellerheads.se! jag kommer inte ihågexakta versionen..skivorna ligger hemma i en hög.. håller på med det hemliga bygget samtidigt så jag håller itne koll exakt vart dom e... men jag tackar tusen ggr för tipset!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.