Jump to content
Annons

Radiojingel

Recommended Posts

Felix (oregistrerad)
Postat

Finns det någon som har lust att skriva en reklam jingel till mig?

Annons
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Lite mer info skadar ju inte. Produkt. Snabbt och rivigt eller balladigt, stråkar eller metallguror?? osv.

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Finns det någon som har lust att skriva en reklam jingel till mig?

Såklart.

Spek eller masterfaktura?

Postat

Inte för att vara lustig....men du kan ju ta den som redan finns..göra en cover på:

"FELIX gör det goda godare" ...bara att smacka på en snabb trumloop, en stickig samplad moogbas och du är hemma.. 😆

Danny kan nog lägga rap'en åt dig

Postat
Ha ha nördar!

Jag har redan gjort jingeln och skickat den!!!

Snabbe ®offe 🙂😆😆😆

😄 Va sa du då? Radio Match hundrasju komma niiooooo ?

Postat
Ha ha nördar!

Snabbe ®offe 🙂😆😆😆

.. ja..vad sa du egentligen?..... Snabbe ®offe?... 😄

Postat
Ha ha nördar!

Snabbe ®offe 🙂😆😆😆

sa du nått, eller sjöng du bara ?

va gamla Bettan med och brummade ?

betalt ? ketchup ??

berätta nu 😄

Postat

Precis som i affärsvärlden; medans vissa står och snackar terms & conditions, priser, kontrakt, avgränsningar och tidsplan så glider snabba vesslan ®offe in bakvägen och levererar.

Respekt! ...eh, eller driver du med oss? 🙂

Postat
Precis som i affärsvärlden; medans vissa står och snackar terms & conditions, priser, kontrakt, avgränsningar och tidsplan så glider snabba vesslan ®offe in bakvägen och levererar.

Respekt! ...eh, eller driver du med oss? 🙂

Tippar på att han fet-driver med oss!

Postat

Mua ha ha ha.220.gif

Precis som Hammagrella skriver så är det de människor som är snabba i tanke och handling som får det godaste godiset. Visst känner man sig lite snopen när någon snor godiset mitt framför näsan på en, bara för att man tvekade...

Typ:

- Eehhhhh, hm . Jag vet inte......ööööhhhh1370.gif

SQWITSCH ! (godiset borta)2.gif

- ÖÖÖH? VA? NÄEEEE, jag hade ju också kunnat, men vänta...öh jag tänkte ju oxå....1393.gif (ååhh varför sträckte inte JAG mig fram och tog det.....??

Visst har jag gjort en jingel och skickat in den, men inte till Felix, och det var många år sedan. Så det var ingen lögn även om det var ett fet-driv he he he.

Funderar på om inte Felix också driver med oss, haspla ur sig en sån kort och intetsägande fråga för att sedan lysa med sin frånvaro.

Men visst var det ett lärorikt och kul driv?

®offe Besse®wisser

Postat
Mua ha ha ha.220.gif

Precis som Hammagrella skriver så är det de människor som är snabba i tanke och handling som får det godaste godiset. Visst känner man sig lite snopen när någon snor godiset mitt framför näsan på en, bara för att man tvekade...

Typ:

- Eehhhhh, hm . Jag vet inte......ööööhhhh1370.gif

SQWITSCH ! (godiset borta)2.gif

- ÖÖÖH? VA? NÄEEEE, jag hade ju också kunnat, men vänta...öh jag tänkte ju oxå....1393.gif (ååhh varför sträckte inte JAG mig fram och tog det.....??

Visst har jag gjort en jingel och skickat in den, men inte till Felix, och det var många år sedan. Så det var ingen lögn även om det var ett fet-driv he he he.

Funderar på om inte Felix också driver med oss, haspla ur sig en sån kort och intetsägande fråga för att sedan lysa med sin frånvaro.

Men visst var det ett lärorikt och kul driv?

®offe Besse®wisser

Det kanske faktiskt var någon som PMade och drog jobbet framför näsan på oss alla.. Felix nöjd, kommer aldrig visa sitt nylle här igen.

Postat

®offe, stort tack också till att du bidrar med lite animerade serier här i detta annars så väldigt textbaserade forum!

Postat
Det kanske faktiskt var någon som PMade och drog jobbet framför näsan på oss alla.. Felix nöjd, kommer aldrig visa sitt nylle här igen.

Öh va ? Tror du?teu87.gif

Men va'fan, då hade ju jag lika gärna kunnat göra det??

Det kanske var jättebra betalt och...fan jag TÄNKTE göra det....

Vaffö får man aldrig fingarna ur arslet??1361.gif

*suck*

® 😛

Postat

Slutet gott..allting gott... då är ordningen återställd, kaffet står vid sidan om mixerbordet, och nya låtar blir åter gjorda... inga tårar över missade arbetstillfällen..det kommer fler..

Snabbe ®offe... du är fortfarande våran bästa vän.. ( utan att behöva köpa en LG 8810-X )

Postat
Snabbe ®offe... du är fortfarande våran bästa vän.. ( utan att behöva köpa en LG 8810-X )

Aaah kompisar. Då är jag nöjd igen. Och glöm inte: den som är nöjd med lite, har mycket att vara nöjd åt.... 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.