Jump to content
Annons

James Brown död


tordA

Recommended Posts

Annons

Jag poppade James Brown's plattor "The Payback" och "Motherlode" igÄr utan att veta vad som skulle hÀnda idag.

Papa's got a brand new bag

Redigerat av Makkara
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

thrinithan (oregistrerad)
Nu börjar dom dropp av... 🙂 Sen Ă€r det bara dom dĂ€r jĂ€kla sokusĂ„pa-nollorna kvar... :rolleyes:

Tack för allt, James! *hatten av*

ja tyvĂ€rr =/ Fast deras musik kommer ju leva vidare förbi alla sĂ„pastjĂ€rnor tack och lov. Det Ă€r ju vi som fĂ„r se till att det blir sĂ„ om inte annat 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Fick reda pÄ det först igÄr nÀr vi stod och gapade till hans musik pÄ nÄt hak. Sen gick det inte alls att gapa glatt lÀngre. Sorgligt att han lÀmnat. Han gjorde det med en schysst backlog dock. R.I.P.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

James Browns liv blir film

Jag vet inte... assĂ„.. Även om tanken Ă€r god sĂ„ blir jag illa berörd. Han har knappt hunnit vara borta ett par dagar, lĂ„t karln fĂ„ lite vila och ro först! KĂ€nns ju nĂ€stan som om de lĂ„g i startfĂ„llorna och bara vĂ€ntade pĂ„ att James skulle kasta in handuken sĂ„ att de kunde börja profitera pĂ„ hans död. Fast Ă„ andra sidan stĂ„r det ju i artikeln att han sjĂ€lv hade kontakt med filmteamet innan sin död. Jag vet ju inte, han kanske ville ha det sĂ„.

Jag tycker man bör respektera griftefriden innan man drar igÄng en sÄdan hÀr apparat. Vad tycker ni?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag tycker man bör respektera griftefriden innan man drar igÄng en sÄdan hÀr apparat. Vad tycker ni?

Ja, det kanske var liite till att ta i va?

Jag Àr nu Àn bittrare över att jag missade honom sist han var hÀr. RIP.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...